Warmia i Mazury – potrzeba promocji regionu

Województwo warmińsko-mazurskie, z niemal najniższym obłożeniem w kraju, uchodzi za jeden z najtrudniejszych rynków hotelarskich w Polsce.  Jak w takiej sytuacji prowadzić hotel? Jak hotelarze starają się zapełnić swoje obiekty poza okresem letnim? Jakie maksymalne ceny można osiągnąć za pokój? Co może wpłynąć na to, aby rynek był bardziej atrakcyjny? – o tym między innymi dyskutowaliśmy w gronie właścicieli i dyrektorów generalnych podczas kolejnej z regionalnych debat „Hotelarza”, która tym razem odbyła się w Ostródzie i z której szczegółową relację zamieściliśmy w najnowszym wydaniu naszego miesięcznika.


Ponadto w numerze m.in.  o tym jak zabezpieczyć swoje interesy na wypadek zniszczeń dokonanych przez grupy w hotelu, jak stworzyć i utrzymać markę hotelowego SPA, a także o tym jak sprawić, by hotelowe SPA było rentowne.

W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Do najnowszego wydania „Hotelarza” dołączony będzie także „Raport ABC Inwestycji Hotelowych”, a w nim m.in. o typach umów zawieranych z sieciami hotelowymi, jak prawidłowo zaplanować hotelowy pokój, jak go wyposażyć, a także jak przeprowadzić udany pre, soft i wreszcie grand opening.

Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ.

Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *