SPA&MORE – nowa platforma komunikacji dla branży SPA & wellness

Rosnące zainteresowanie usługami SPA oraz powstające w zawrotnym tempie nowe hotele ze strefami wellness, zrodziły pomysł na ułatwienie dotarcia klientom do bogatej oferty dostępnej na polskim rynku. Spółka Wellamo stworzyła serwis internetowy spaandmore.pl, który łączy w sobie  wyszukiwarkę obiektów, możliwość zakupów kart lojalnościowych i podarunkowych oraz merytoryczne treści redakcyjne. Docelowo ma to być największa bazy ośrodków SPA i wellness w Polsce. Partnerem i inwestorem projektu jest Grupa ZPR Media.

SPA&MORE to pierwszy polski portal łączący w sposób innowacyjny trzy funkcjonalności:
  • wyszukiwarkę obiektów SPA & wellness, day SPA, klinik medycyny estetycznej, salonów urody, klubów fitness i oferowanych przez nie usług;
  • możliwość zakupu kart lojalnościowych oraz podarunkowych;
  • specjalistyczne i bogate merytorycznie treści redakcyjne o charakterze poradnikowym, w których użytkownicy znajdą  aktualne i fachowe treści z pogranicza dziedzin SPA, urody oraz relaksu.
Łatwa nawigacja oraz specjalnie zaprojektowany panel partnera mają ułatwić wprowadzanie i bieżącą aktualizację informacji dotyczącej obiektu oraz menu usług. Obiekty SPA & wellness mają tu ponadto zagwarantowany dostęp do specjalistycznych treści, praktycznych porad businessowych i wszelkiego wsparcia w ramach prezentacji swojego ośrodka w serwisie. Karta lojalnościowa SPA&MORE uprawnia użytkowników do korzystania ze stałej zniżki w ośrodkach partnerskich oraz specjalnych ofert wynikających z programu współpracy. Hotele SPA uczestniczące w programie SPA&MORE mają zapewnioną szeroką promocję w sieci, dzięki temu, że partnerem i inwestorem projektu jest Grupa ZPR Media, jedna z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. Serwis SPA&MORE tworzą specjaliści od lat zajmującymi się branżą dziennikarską, wydawniczą, doradztwem personalnym i prawnym, promocją zdrowia oraz rekreacji a także kompleksową obsługą przedstawicieli branży dóbr luksusowych. Specjalistyczne publikacje powstają we współpracy z ekspertami z zakresu medycyny, urody, fizjoterapii, sportu, podróży i szeroko pojętego świata SPA. Skąd wziął się pomysł na serwis internetowy spaandmore.pl i na czym polega jego idea ? – Jak każdy pomysł, tak samo ten, zrodził się z życiowej potrzeby. Współpracując od 10 lat z branżą hotelarską i obserwując jak prężnie rozwija się rynek SPA i beauty w naszym kraju, uzmysłowiłyśmy sobie, że nie ma takie formy „informatora”, który by w rzetelny, uporządkowany i klarowny sposób zebrał wszystkie informacje, których szuka potencjalny klient – tłumaczy jedna z pomysłodawczyń serwisu i prezes Wellamo, Joanna Borczyk. – Spróbowałam odnaleźć się sama w tej roli i okazało się, że bardzo trudno jest osobie, która ma sprecyzowane wymagania i ograniczony czas, sprawnie uzyskać niezbędne informacje. Choćby planując kilkudniowy wyjazd służbowy w województwie podlaskim wymarzyłam sobie, aby połączyć go z pobytem weekendowym w hotelu SPA, który miałby poszukiwaną przeze mnie ofertę zabiegów, lekkostrawną kuchnię, fitness z bieżnią, a dodatkowo dozorowany parking. Będąc osobą bardzo zapracowaną, oceniam, że analiza ofert zabrała stosunkowo dużo z mojego i tak okrojonego wolnego czasu. Z drugiej strony, gdy już odnalazłam ewentualnie pasujący samą lokalizacją obiekt, w ofercie SPA wyczytałam jedynie tajemniczo brzmiące nazwy zabiegów, których nie umiałam rozszyfrować. Pomyślałam, że chciałabym mieć narzędzie, które ułatwi mi nie tylko odszukanie idealnej oferty i miejsca, ale także w fachowy sposób przybliży mi specyfikę zabiegów, które dla mnie będą odpowiednie. – Zapragnęliśmy stworzyć przyjazny i intuicyjny serwis, który pozwoli każdemu, w tym nam samym, znaleźć idealne SPA oraz w szybki sposób sprawić prezent bliskiej osobie, oferując nieograniczony dostęp do usług SPA w Polsce, dzięki jednej karcie – dodaje wiceprezes Wellamo Joanna Strubel-Kraus. – W dobie digitalizacji segmentu turystyki myślę, że nie ma lepszej platformy komunikacji, niż serwis internetowy. Dlatego uruchomiliśmy portal, który mamy wrażenie już przynosi dużo korzyści użytkownikom, a nam jego prowadzenie wiele satysfakcji. Choć strona dopiero rusza, już jest bogata w treści merytoryczne, a liczba partnerów, czyli głównie hoteli SPA, rośnie każdego dnia. Naszym celem będzie stworzenie największej bazy tego typu ośrodków w Polsce.

Joanna Strubel-Kraus i Joanna Borczyk

 

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *