Marka ibis zmienia wizerunek

W hotelach pod marką ibis tradycyjne recepcje zastąpione zostaną rozwiązaniami mobilnymi, goście będą witani przez członka ibis Smile Team, pojawią się wielofunkcyjne otwarte przestrzenie wspólne, których głównym elementem będzie bar umożliwiający interakcje. Przygotowano trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz. Integralną częścią hoteli będzie muzyka na żywo Marka, przygotowując się do zmian, zleciła instytutowi Ipsos przeprowadzenie badań w sześciu krajach (Francja, Wlk. Brytania, Brazylia, Singapur, Niemcy, Australia). Zgodnie z nimi najnowsze zmiany w marce ibis mają sprawić, że należące do niej hotele będą postrzegane jako przestrzeń dla każdego, tętniąca życiem, podążająca za najnowszymi trendami, z elastyczną ofertą, która pozwoli zaspokoić rozmaite oczekiwania i potrzeby wszystkich gości, bez względu na porę dnia. Marka chce zaoferować podróżnym i lokalnym mieszkańcom standardy oparte na fundamentach: gościnności, otwartości na miejscowe społeczności i relacjach międzyludzkich. Chce witać gości „w hotelach tętniących życiem, gdzie każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, zjeść coś pysznego, poznać nowych ludzi albo posłuchać muzyki na żywo”. ibis zaproponuje wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi i lokalnymi społecznościami. Możliwość mobilnego z [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *