Marketing miejsc w Polsce zatacza coraz szersze kręgi. Już nie tylko miasta i regiony realizują kampanie reklamowe poza granicami naszego kraju, ale także prywatne przedsiębiorstwa chcą aktywnie promować Polskę. Mowa w tym przypadku o projekcie sieci Starwood Hotels&Resorts, która wprowadziła do swojej międzynarodowej telewizji SPG. TV programy promujące polskie miasta. SPGTV funkcjonuje od stycznia 2004 r. i została uruchomiona po to, aby inspirować podróżnych do odwiedzenia ciekawych miejsc. Programy lifestyle'owe w SPGTV nie promują stricte hoteli, ale pokazują najciekawsze regiony i miasta. - Nie jest to nowa koncepcja - komentuje Sieglinde Willing, area director of Sales & marketing Poland sieci Starwood. - Od jakiegoś już czasu dużą część budżetu promocyjnego przeznaczamy na promocję miejsc, a nie tylko naszych brandów - dodaje. Jak pokazują statystyki, wybór miejsca na spotkanie firmowe często jest przypadkowy, dlatego jest to sposób na przekonanie organizatorów do danego miasta i pokazanie mu ciekawych atrakcji. Telewizja SPG.TV to potężne medium. Dostępna jest w 280 hotelach w rejonie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Źródło: BRIEF (2008-10-25) str.: 100
Dodaj komentarz