Utell zintegruje usługi Rate Tiger z własnymi narzędziami i technologią do zarządzania dystrybucją - tzw. Market Insight. Market Insight składa się obecnie z takich komponentów jak: Market Compare – który wykorzystywany jest przez managerów hoteli w celu porównania cen własnych z cenami głównych konkurenów na rynku; Market Update – aplikacji umożliwiającej hotelom uaktualnianie informacji o cenach, dostępności i warunkach sprzedaży miejsc hotelowych przy wykorzystaniu jednego prostego interfejsu, Market Manage – bardziej zaawansowanego systemu będacego połączeniem Market Compare i Market Update.
Ric Leutwyler, prezes Utell, oświadczył: ”W obecnych, trudnych pod względem ekonomicznym, czasach, najistotniejszą rzeczą dla menedżerów hoteli jest uzyskanie możliwie największego zysku z każdej pojedynczej sprzedaży, dzięki znajomości cen oferowanych przez konkurencję. Klienci Utell mogą połączyć teraz siłę oferowanego im przez nas w zakresie globalnym wsparcia ich sprzedaży, marketingu i dystrybucji z produktem: Market Insight, czyli uzyskiwanymi w czasie rzeczywistym informacjami o konkurencji i narzędziami do zarządzania nimi. Dzięki temu, łatwiej mogą zmaksymalizować swoje dochody w całej sieci hoteli. Naszym celem jest pomóc klientom Utell uzyskać możliwie najlepszą pozycję na rynku, teraz również poprzez udostępnienie im i włączenie do ich systemu zarządzania ekspertyz Rate Tiger, będących najnowszym produktem wspierającym menedżerów hoteli w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.”
Jak powiedział Sascha Hausmann, Dyrektor ds. Operacyjnych w Rate Tiger: ”Market Insight będzie oferował hotelom również prostą w użyciu technologię opartą na obecnej technologii dystrybucji Utell, a stworzoną przez Pegasus Solutions”.
„Menedżerowie hoteli są przytłoczeni tym, co muszą zrobić, by utrzymać swoją pozycję na rynku, i dlatego też, połączyliśmy nasze siły z Utell, by zaoferować im jednolite rozwiązanie” – powiedział Hausmann. „Zintegrowane narzędzie - Market Insight pomoże menedżerom usprawnić zarządzanie i monitoring cen, dając im tym samym więcej czasu i środków finansowych, które mogą wykorzystać na inne kwestie wymagające ich uwagi.”
Utell Hotels & Resorts (składający się z usług reprezentacyjnych Utell i Unirez) umożliwi prawie 11 tys. hoteli globalne współzawodnictwo. Market Insight jest najnowszą inicjatywą pozwalającą hotelom w osiagnięciu sukcesu rynkowego poprzez dostarczenie im szeregu elestycznych pakietów usług, obejmujących również dostęp do kompleksowego szkolenia i wielojęzycznego centrum pomocy. Więcej informacji na temat Market Insight znaleźć można już teraz na stronie internetowej: www.utell.com
Utell Hotels & Resorts
Utell Hotel & Resorts należy do grupy Pegasus Solutions, co oznacza że dostarcza usługi reprezentacyjne zarówno marki Utell jak i Unirez, umożliwiając tym samym, około 11 tys. niezależnych i sieciowych hoteli w ponad 130 krajach, konkurowanie ze sobą w skali globalnej.
Założony prawie 80 lat temu Utell, jest największym i najbardziej doświadczonym dostawcą usług z zakresu sprzedaży, marketingu i dystrybucji dla hoteli. Zróżnicowane międzynarodowe portfolio obejmujące luksusowe, eksluzywne, biznesowe nieruchomości, butiki i resorty wypoczynkowe, pozwala firmie Utell zaspokajać różnorodne potrzeby klientów podróżujący zarówno w celach biznesowych jak i wypoczynkowych.
Produkty i usługi Utell są wykorzystywane przez tysiące biur podróży na całym świecie i głównych touroperatorów.
Rate Tiger
Rate Tiger już od 2001 roku jest liderem na rynku produktów służących do zarządzania hotelami w trybie on-line i stale rozwija posiadaną technologię, by udostępnić hotelom najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie. Obecnie Rate Tiger, dzięki eRevMax, jest obecny w 60 krajach i 415 miastach na świecie i stanowi punkt odniesienia dla wszystkich firm działających w swojej branży.
Szeroka gama produktów oferowanych przez Rate Tiger umożliwia menedżerom hoteli odejście od skomplikowanego, czasochłonnego i wieloetapowego procesu zarządzania miejscami hotelowymi. Rate Tiger daje im bowiem jeden produkt, dzięki któremu mogą oferować swoje usługi na całym rynku, jak również w prosty sposób uaktualniać ofertę na poszczególnych portalach internetowych, dokonywać porównania cen i usług z konkurencją, a wszystko to w czasie rzeczywistym.
Główne cechy i funkcjonalność
Rate Tiger znany jest ze swojej oferty nowatorskich produktów, które umożliwiają osobom zarządzającym hotelami na:
obserwowanie równocześnie na jednym ekranie bieżącej sytuacji dotyczącej alokacji miejsc hotelowych i cen
alokację miejsc hotelowych i określanie ceny tak, by osiągnąć największy zysk
wprowadzanie zmiany na wszystkich portalach internetowych jedocześnie, poprzez wprowadzenie w programie komputerowym warunków dotyczących cen i dostępności pokoi, które to dane program sam przetwarza (dzięki temu eliminowane są ewentualne błędy powstałe przy ręcznym wprowadzaniu zmian na każdej stronie internetowej)
dokonywanie zmian w dostępności pokoi i cenach w czasie rzeczywistym
prowadzenie dziennika aktualizji dokonywanych przez konkurencję
dostęp do zbiorczych raportów, przedstawiających całą sytuację związaną z miejscami hotelowymi
dostęp do reguł obowiązujących na poszczególnych portalach, dzięki czemu łatwo mogą stosować się oni do obowiązujących na poszczególnych stronach ograniczeń i możliwości.
Dodaj komentarz