30. urodziny Mercure Warszawa Centrum

Hotel Mercure Warszawa Centrum naprzeciwko Dworca Centralnego na stałe wpisał się w krajobraz stolicy. Właśnie obchodził swoje 30-lecie (początkowo działał pod marką Holiday Inn, ale od początku zarządzany był przez Orbis). Wydarzeniu z tej okazji towarzyszył pokaz Mercure Fashion Night, którego bohaterami byli absolwenci Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Dzięki partnerstwu marki hotelowej i uczelni, we wnętrzach Mercure Warszawa Centrum, przed szeroką publicznością zaprezentowali oni swoje kolekcje dyplomowe. Przepełniony najnowszymi trendami mody wieczór zakończył koncert Michała Szpaka. Wydarzenie poprowadziła Dorota Gardias. Nie zabrakło tortu, który wspólnie pokroili Krzysztof Rek, dyrektor operacyjny hotelu oraz Stefan Potocki, dyrektor hotelu i lider warszawskiego marketplace Grupy Accor. Wydarzenie zgromadziło ponad 200 gości – klientów, partnerów biznesowych Mercure, a także przedstawicieli programu lojalnościowego Accor, przyjaciół Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, media oraz gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Mercure Fashion Night to zapoczątkowany w 2016 r. cykl wydarzeń, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Właśnie poprzez modę wydarzenia MFN odpowiadają o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele Mercure. Dotychczas, w ramach Mercure Fashion Night, odbyło się 11 spotkań w Europie Wschodniej – w Polsce na Węgrzech i w Czechach.  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *