W przyszłym roku Mercure w Białymstoku

Potwierdziły się nieoficjalne informacje "Hotelarza" z maja tego roku KLIK. Marek Piotrowski, właściciel białostockiego hotelu Royal, otworzy w tym mieście swój drugi hotel, tym razem pod należącą do Accor marką Mercure.

Od lewej: Marek Piotrowski, prezes zarządu City Interhotels Sp. z o. o.; Dominik Sołtysik, członek zarząd Orbis SA; Yury Mikhaliou,, wiceprezes zarządu City Interhotels Sp. z o. o.; Monika Bocian, radca prawny Grupy Orbis i Accor Europa Wschodnia; Ireneusz Węgłowski, wiceprezes zarządu Orbis SA; Frank Reul, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor Europa Wschodnia; Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie

92 pokojowy hotel Mercure Białystok pierwszych gości przyjąć ma w 2022 roku. Powstający już obiekt mieści się przy ulicy Hetmańskiej, 600 m od centrum handlowego oraz w pobliżu dworca kolejowego.

Mercure Białystok - po hotelu Royal - będzie naszym drugim adresem w mieście. Jesteśmy hotelarzami, mamy doświadczenie w branży, ambicje i wiemy do czego dążymy. Ne ukrywam, że w aktualnej sytuacji rynkowej dobra lokalizacja, przemyślany projekt wnętrz czy wysoka jakość materiałów wykończeniowych nie są wystarczające, aby odnieść sukces w hotelarstwie. Mercure jest silną i rozpoznawalną marką, i właśnie takiej marki hotelowej potrzebował ten projekt. Mercure Białystok będzie idealnym miejscem dla osób podróżujących przede wszystkim służbowo. Wierzymy, że goście docenią standard hotelu, jakość oferowanych usług oraz świetną lokalizację.– wyjaśnia Marek Piotrowski, współinwestor i prezes MEP-POL Sp. z o.o.

Do dyspozycji gości będzie również powierzchnia konferencyjna, strefa fitness oraz restauracja Winestone.

Białystok, który niebawem będzie mógł korzystać z potencjału projektu infrastrukturalnego Rail Baltica, jest jednym z najbardziej przyjaznych miast dla biznesu w Polsce – otwartym na ludzi i innowacje oraz oferującym atrakcje dla turystów. Wybór dobrze znanej i lubianej marki Mercure z pewnością pomoże inwestorowi w osiągnięciu wysokiej pozycji rynkowej i przyciągnięciu klientów korporacyjnych, których będzie coraz więcej w tym mieście. – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Pod marka Mercure działa obecnie ponad 790 hoteli w 61 krajach na całym świecie. W Polsce działa obecnie pod tą marką 21 hoteli, a kolejne 5 otworzy się do końca 2022 roku. Mercure Białystok będzie drugim hotelem marek grupy Accor w tym mieście, po hotelu marki ibis Styles.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *