100 lat rozwoju sieci Conrada Hiltona

31 maja sieć Hilton obchodziła na całym świecie swoje setne urodziny. 31 maja 1919 r. Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel The Mobley w Cisco w Teksasie z 40 pokojami. Dziś w sieci Hiltona działa blisko 5,8 tys. hoteli pod 17 markami w 113 krajach. W najnowszym "Hotelarzu" opisujemy historię powstania i rozwoju tego globalnego imperium i jego reguł działania, które miały i mają wpływ na kształt współczesnego hotelarstwa.  

W najnowszym wydaniu także obszerna relacja z naszej konferencji HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE, najważniejszego w regionie CEE forum skoncentrowanego na inwestycjach w hotelarstwie, które odbyło się 30 maja tego roku w hotelu Renaissance w Warszawie.

Ponadto obszerny raport "Media w hotelu", Bogdan Czajkowski o ryzykach na etapie budowy, które mogą przełożyć się na zbędne koszty inwestycji czy eksploatacji obiektu hotelowego, a Agata Blachowska z Profitroom o tym jak skutecznie pisać do gości.

W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ.

Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *