Na mapie hiszpańskiej sieci TransHotel jako dwudziesty trzeci kraj pojawiła się Polska. Oferta firmy jest skierowana do biur podróży i obejmuje kompleksową usługę: od transferu przez rezerwację pobytu w hotelu odpowiadającym potrzebom klientów po lokalny program. A jest w czym wybierać - zarówno pod względem standardu, jak i profilu obiektu. TransHotel od lat współpracuje z biurami podróży, których liczba sięgnęła już 70 tysięcy. Firma nie tylko dokonuje tysięcy rezerwacji dziennie, lecz. także zapewnia klientom wyczerpujące informacje praktyczne dotyczące wyjazdu. Do zadań hiszpańskiej marki należy także organizacja eventów, imprez i świadczenie usług okołoturysrycznych. Pomocą służy klientom całodobowy helpdesk działający przez 7 dni w tygodniu. O poszerzeniu listy przedstawicielstw o Polskę zadecydowało rosnące zainteresowanie naszym krajem jako destynacją lun styczną i biznesową. Już teraz hiszpańska oferta obejmuje 120 polskich hoteli. Zespól TransHotel liczy też na Polaków. którzy zechcą korzystać z wyjazdowej oferty firmy. Przedstawicielstwo w Polsce ma nadzieję na dynamiczny wzrost obrotów na krajowym rynku. Obecne 0.5 proc. udziału w obrotach firmy docelowo ma się przekształcić w wynik plasujący Polskę w pierwszej piętnastce w skali całkowitych obrotów TransHotelu.
Źródło: FAKTY MAGAZYN GOSPODARCZY (2009-02-01) str.: 6
Dodaj komentarz