Warszawski Moxy najlepszy w Europie według gości   WYNIKI RYNKOWE

Moxy Warszawa Praga w opinii gości sieci Marriott International wyprzedził 30 innych obiektów działających pod tym szyldem w Europie. Hotelowi, będącemu częścią Centrum Praskiego Koneser, goście przyznali najwięcej punktów m.in. w kategoriach godny polecenia i satysfakcja z pobytu.

Europe, Poland, Moxy Warsaw Praga

Moxy to działający od 2014 roku brand sieci Mariott International, który powstał z myślą o generacji Y –  pokoleniu świata internetu. W Warszawie obiekt pod tym szyldem został otwarty w styczniu tego roku.

 - Moxy to oczywiście komfortowe pokoje z ultrawygodnym łóżkiem, funkcjonalną łazienką i Netflixem, ale życie hotelu koncentruje się w lobby, gdzie w czterech różnych strefach mamy dla naszych gości moc atrakcji – pokazy filmowe, warsztaty, turnieje planszówek czy piłkarzyków  - to tylko wybrane z nich. Tak pozytywne oceny w rankingu Mariott International to w dużej mierze zasługa Moxy Crew, czyli zespołu, który tworzą ludzie otwarci, uśmiechnięci, zaangażowani, pozytywnie zakręceni. Załoga Moxy jest zawsze radosna, pomocna, na bieżąco z życiem stolicy i warszawskiej Pragi i chętnie dzieli się swoją pasją – podkreśla Katalin Vajda, szefowa Moxy Warsaw Praga.

Dla gości Moxy Warsaw Praga atutem jest też fakt, że hotel jest częścią Centrum Praskiego Koneser. Kompleks oferuje program atrakcji dla osób mających różnorodne zainteresowania, pozwala więc wszystkim gościom na świetne spędzanie czasu bez konieczności wychodzenia poza jego teren.

 - Centrum Praskie Koneser realizowaliśmy z myślą o stworzeniu na mapie Warszawy miejsca dla ludzi z pasją, czerpiących z życia, otwartych na różne doznania. Połączenie wielu funkcji, m.in. hotelowej, eventowej, gastronomicznej, handlowej, Muzeum Polskiej Wódki daje odwiedzającym Konesera pełne spektrum możliwości spędzania czasu, a bardzo dobre skomunikowanie naszego obiektu z pozostałymi częściami miasta sprawia, że jest to również świetny punkt wypadowy do zwiedzania stolicy – dodaje Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *