Pokój hotelowy – trendy i koszty   "HOTELARZ"

Ile powinna kosztować budowa pokoju w zależności od kategorii hotelu, jakie trendy obowiązują obecnie przy ich projektowaniu, jakie błędy popełniają w tym zakresie inwestorzy (i architekci), na co zwracać uwagę, inwestując w wyposażenie pokoju hotelowego?

O tym dyskutowali Magdalena Federowicz-Boule, architekt, współwłaścicielka pracowni Tremend, Magdalena Sekutowska, dyrektor ds. rozwoju Hiltona na Polskę, Czechy, Słowację i Ukrainę, Michał Bordewicz, key account manager Samsung,  Bogdan Czajkowski, założyciel i prezes firmy HRCA, Marcin Grochała, dyrektor sprzedaży UPC Biznes, Piotr Madej, executive manager hotelu Bristol, a Luxury Collection Warszawa. Relacja z dyskusji w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.

Ponadto na ponad 100 stronach piszemy m.in. o trendach w hotelowych śniadaniach, drugiej wersji Payment Services Directive, czyli kolejnej po RODO unijnej dyrektywie, która dotyczy także hotelarzy, a także o procesie inwestycji w hotel z punktu widzenia inwestora.

W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ.

Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.

Fot. na okładce Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Pokój hotelowy – trendy i koszty

  1. Prowadzenie hotelu to bardzo odpowiedzialne zadanie. Trzeba zadbać o to, aby goście czuli się w nim komfortowo. Ważne jest, aby w miejscu, do którego codziennie przychodzą inni ludzie, dbać o czystość, dlatego warto wyposażyć obiekt w profesjonalne środki czyszczące, które pomogą uporać się z codziennymi zabrudzeniami jak i tymi, które wymagają większego wysiłku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *