Westin świętuje „niebiańskie” dziesięciolecie

Hotele marki Westin, które zrewolucjonizowały branżę turystyczną wprowadzeniem do swojej oferty w 1999 roku luksusowych łóżek hotelowych świętują właśnie sukces tego przedsięwzięcia, które stało się symbolem marki i doczekało wielu naśladowców wśród hotelarzy na całym świecie. W ciągu ostatniej dekady na luksusowych łożach zrelaksowało się już 75 mln osób, w tym między innymi prezydenci Stanów Zjednoczonych, gwiazdy Hollywood, znani sportowcy. Niektórym wypoczynek w hotelowym luksusie spodobał się do tego stopnia, że zapragnął go zabrać do domu – w czasie 10 lat sprzedano 30 tysięcy łóżek oraz 100 tysięcy poduszek. Heavenly Bed – to luksusowe łoże, na które składa się sprężysty materac, miękkie, bawełniane prześcieradła, pierzasta kołdra, przytulny pled oraz pięć poduszek różnych rozmiarów. Wykorzystując sukces sieć postanowiła pójść dalej z udogodnieniami i stworzyła szereg "niebiańskich" programów: kąpielowych, dla dzieci a nawet dla zwierząt. Wczoraj Westin ogłosił pięciomiesięczne globalne obchody rocznicy i zapowiedział kilka nowych pomysłów na "niebiański" pobyt w swoich hotelach.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *