Dlaczego gut-Hotels?

Nasz Hotel Sarmata Zespół Dworski Schloss-gut-Hotel jest usytuowany tuż obok Bramy Opatowskiej prowadzącej na sandomierską starówkę. Zajmuje on odrestaurowany dworek i oficynę z 1861 r. otoczone parkiem o powierzchni 1 hektara. Goście chwalą nasze smakowite śniadanie i restaurację z daniami regionalnymi oraz nasze ciche i zielone a jednocześnie centralne położenie. www.hotelsarmata.pl

Kto przy dobrym stoi, złego się nie boi.“ przyszło mi na myśl, gdy zdecydowałem się do przystąpienia do sieci gut-Hotels.

Portfolio systemu przypomina wprawdzie franczyzę, ale nie ogranicza hotelarzy w ich swobodzie prowadzenia hotelu. Jedynym kryterium jest jakość usługi, która jest sprawdzana za pomocą audytu i analizy ocen klienckich oraz stosowanie instrumentów marketingu sieciowego. Dla naszego obiektu sprzedaż w internecie jest kluczowa. Nie chcemy oddawać zbyt dużych haraczy pośrednikom. Dlatego skorzystaliśmy od razu z zaoferowanej nam sieciowej maski rezerwacji w czasie rzeczywistym autorstwa Profitroom. Z nim scalony jest sieciowy program lojalnościowy booking-card®

Gość rezerwując bezpośrednio u mnie na stronie hotelu uzyskuje najlepszą cenę i rabat minimum 5%. Oszczędności na prowizjach możemy dzięki temu zainwestować gdzie indziej. Obserwujemy rosnącą ilość rezerwacji online. Prawie każdy może w smartfonie o każdej porze dnia i nocy wejść na moją stronę i zarezerwowac pokój. Nasza „recepcja” online jest czynna 24 godziny na dobę. Rabat z kartą booking-card klubowicza przyciąga na naszą stronę coraz więcej rezerwujących.- Krzysztof Tusznio

gut-Hotels — wspólnota celów, interesów i wartości w biznesie.

Jest siecią hotelową, znaną niemieckim klientom, w rozumieniu marketingowym. Oferujemy prywatnym, niezależnym

hotelom nasz system marketingowy w stylu franczyzy w wersji light. Nasze umowy systemowe podkreślają

indywidualność hotelu i jakość usługi. Nasze 3 główne instrumenty marketingu oprócz logotypów to katalog sieciowy, portal kliencki i program lojalnościowy. Ponadto zawieramy umowy rabatowe z firmami dostawczymi dla naszych hoteli. Opłaty członkowskie są relatywnie niskie i dają możliwość przyłączenia się także małym obiektom.

Kontakt: Krzysztof Roszak - C.O.O. / Tel.: +48 (0)608 618704 / Mail: k.roszak@gut-hotels.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *