Courtyard by Marriott Warsaw Airport w nowej odsłonie   INWESTYCJE

Courtyard by Marriott Warsaw Airport doczekał się pierwszych rezultatów prac remontowych w pokojach hotelowych. Jesienią tego roku w obiekcie rozpoczął się remont pokoi, którego pierwsze efekty zobaczyliśmy w grudniu. Do dyspozycji gości oddano całe piętro - łącznie 61 pokoi. Nowa stylistyka wyróżnia się eleganckim minimalizmem, stonowanymi kolorami, stylowym oświetleniem oraz drewnianymi elementami.

Sypialnia w apartamencie

– W maju tego roku rozpoczęła się długo oczekiwana modernizacja hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Prace budowlane objęły część publiczną obiektu, sale konferencyjne oraz pokoje. Nie był to łatwy proces, ponieważ hotel nie przerwał działalności, dalej przyjmował gości, ale dzięki doświadczonej kadrze managerskiej obsługiwał ich na najwyższym poziomie – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Apartament Chopina


W grudniu przyszedł czas na nowe pokoje. Docelowo, w III kwartale 2020 roku oddanych do dyspozycji gości zostanie 241 odnowionych pokoi z dużymi łóżkami typu King lub Twin, w tym 5 apartamentów i 4 pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Apartament Chopina

Jak podkreśla pracownia FBT – warszawska Pracownia Urbanistyki i Architektury, goście wybierający Courtyard poczują różnicę między biznesowym charakterem obiektu w ciągu dnia, a wyjątkową atmosferą panującą wieczorem – ta kreacja ma odróżniać hotele Courtyard od konkurencji. Wyremontowany pokój hotelowy został utrzymany w stonowanej kolorystyce, w szarości i beżu. W celu zachowania ciepłego, gościnnego klimatu wykorzystano zabudowy z okładziny drewnianej w kolorze dębu naturalnego na ścianach, zagłowiu łóżka oraz na frontach szafy i szafek nocnych.

pokój stadard

W celu uzyskania optycznego powiększenia pomieszczenia zastosowano również wysokie lustra. Podłogę wyłożono wykładziną w kolorze beżowym z delikatnym wzorem. Nowoczesnego stylu dodają czarne elementy wyposażenia, jak minimalistyczne stalowe biurko, stolik kawowy, czarna rama lustra oraz kinkiet, które kontrastują z welurowymi fotelami i podnóżkiem, które dodają stylu i komfortowego odbioru wnętrzu. W korytarzu wejściowym po prawej stronie ukryto pojemną szafę w zabudowie, lodówkę, sejf oraz schowek na bagaż. Dodatkowo we wnętrzu znajduje się kącik kawowy oraz miejsce do pracy.

łazienka


W łazienkach wyposażonych w prysznic zaprojektowano jasne płytki. Wyposażenie wnętrza jest proste i nowoczesne. Elementy okładziny drewnianej w kolorze dębu dodaje ciepła minimalistycznemu wnętrzu, a podświetlane lustro na wprost wejścia, powiększa optycznie łazienkę.

standard Twin


Apartament Chopina, najbardziej reprezentacyjny pokój w hotelu, podzielono strefowo na część wypoczynkową, jadalnianą oraz biurową. Część jadalniana z barem utrzymana jest w kolorystyce bieli. Dla kontrastu i wydobycia głębi z jasnym wnętrzem zestawiono czarne krzesła. Część wypoczynkowa jest przedłużeniem założeń części pierwszej. Biały stolik oraz kanapa rozjaśniają ciemniejszą stronę apartamentu, w której dominuje drewno w postaci desek podłogowych oraz okładziny na ścianie z forniru z dębu naturalnego ułożonego z podświetlanych paneli 3d oraz biurka. Mocnymi kolorystycznie akcentami we wnętrzu są ciemnoszare poduszki ozdobne, fotel, czarna lampa stojąca oraz designerski kinkiet przy biurku. Całość komponuje się minimalistycznie, w jasnych neutralnych barwach. Naturalne materiały ocieplają wnętrze i nadają mu domowy klimat.


Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym. Celem działania PHH jest utworzenie silnego i profesjonalnego polskiego podmiotu hotelowego, konkurencyjnego w branży, sprawnie zarządzającego bazą obiektów należących do Skarbu Państwa. W portfelu PHH znajduje się łącznie 27 obiektów, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Przez ostatnie cztery lata PHH powiększył swoje portfolio z 4 do 27 obiektów hotelowych. Ponadto, w przeciągu 4 lat zwiększył kapitał zakładowy spółki z kwoty 107 mln zł do ponad 950 mln zł. Rozwój spółki nastąpił poprzez budowę nowych hoteli, włączenie nowych spółek do grupy, akwizycję obiektów hotelowych oraz objęcie zarządzaniem obiektów innych podmiotów. PHH jest również liderem we wprowadzaniu nowych marek hotelowych na polski rynek, takich jak: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, Moxy, a w planach ma także otwarcie nowego hotelu marki Vīb oraz Le Méridien.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *