Nowy sposób na stronę internetową obiektu

Do tej pory, planując uruchomienie lub odświeżenie witryny, miałeś tylko jedno wyjście - zamówić ją. I choć to rozwiązanie ma swoje zalety, pewnie nie zawsze chciałeś czekać na projekt lub nie mogłeś pozwolić sobie na jednorazowy duży wydatek. Teraz masz już wybór – nowy rok przynosi nowe możliwości. Od lutego 2020 r. alternatywnym rozwiązaniem jest Profitroom WebAssistant® – prosty kreator nowoczesnej strony. By go z powodzeniem używać, nie potrzebna jest wiedza techniczna. Wystarczy 5 minut, by zbudować własną stronę – wzbogacić online wizerunek swojej marki, a przede wszystkim zwiększyć szanse na rezerwacje. Zobacz, jakie dokładnie możliwości dają Ci oba rozwiązania i wybierz to, które jest najlepsze dla Ciebie. Koszty „Okey, ale ile to kosztuje?” – koszt uruchomienia nowej strony internetowej jest zapewne pierwszą sprawą, o której myślisz. Nic w tym dziwnego, zwykle chodzi przecież o dość spory wydatek. To jednak nie musi już hamować Cię przed podejmowaniem dalszych działań (aktualna, czyli generująca rezerwacje strona hotelu w obecnych czasach jest przecież czymś niezbędnym). Aby korzystać z Profitroom WebAssistanta® nie musisz nagle uszczuplać budżetu. Miesięczny koszt korzystynia w pełni z jego możliwości wynosi zaledwie tyle, ile dobre buty. Masz wybór. Rozwiązanie typu Premium warte kilka tysięcy złotych, tworzone od podstaw z myślą o Twoim obiekcie, przez agencję lub zewnętrznego dostawcę. Albo rozwiązanie typu Advanced Comfort w tzw. opłacie subskrypcyjnej. To, ku któremu z tych rozwiązań powinieneś się skłaniać, zależy od Twoich możliwości finansowych oraz efektu, jaki chcesz osiągnąć. Czas Zapewne także u Ciebie czas realizacji projektu jest drugim co do ważności wyznacznikiem branym pod uwagę podczas planowania nowej lub odświeżania str [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *