InterContinental Hotels & Resorts oraz National Geographic rozszerza partnerstwo w celu włączenia inicjatyw geoturystycznych

60.000 pracowników InterContinental wzięło udział w warsztatach odpowiedzialnego biznesu organizowanych przez InterContinental Hotels & Resorts oraz National Geographic Society . Warsztaty miały na celu wzbogacenie wiedzy na temat środowiska naturalnego i kulturowej odpowiedzialności. National Geographic definiuje geoturystykę jako "turystykę, która podtrzymuje i rozszerza geograficzny charakter miejsca - jego środowiska, kultury, estetyki i dziedzictwa.” Grupa InterContinental zamierza zaś wdrożyć filozofię geoturystyczną we wszystkich miejscach na świecie, w których jest obecna .

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *