Kobieta w hotelu

„KOBIETA W HOTELU” to pierwsze w Polsce wydarzenie dotyczące nowoczesnego hotelarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiety jako pracownika w branży oraz jako gościa hotelowego. Konferencja odbędzie się 13 marca w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie.

Przed jakimi wyzwaniami stoją kobiety zatrudnione w hotelu? Czego oczekują od swojego pracodawcy? Jakie oczekiwania względem hotelu oraz obsługi personelu ma kobieta, która przybywa jako gość? Odpowiedzi na te pytania będą poszukiwać uczestnicy konferencji „KOBIETA W HOTELU”, wspólnie z zaproszonymi ekspertami branży hotelarskiej, beauty & spa, wnętrzarskiej, specjalistami public relations i komunikacji, human resources, sprzedaży i marketingu. Organizatorkami konferencji „KOBIETA W HOTELU” są: Aneta Ykema, założycielka i managing director firmy HOTELIART - sztuka hotelarstwa, oraz PaulinaSmaszcz-Kurzajewska, ekspert public relations i komunikacji, szkoleniowiec, konsultant biznesu, właścicielka BRAND NEW PR. Konferencja adresowana jest do wszystkich pracowników hotelarstwa: kadry zarządzającej, top managerów, personelu, jak również firm - partnerów biznesowych, którzy współpracują z branżą.

W programie zaplanowano prelekcje i dyskusje na różnorodne tematy związane z nowoczesnym hotelarstwem, zarządzaniem hotelem i budowaniem zespołów projektowych, bieżącymi trendami w branży, m.in. zero waste i styl eko. Jednak najwięcej uwagi w swoich wystąpieniach prelegenci poświęcą potrzebom i oczekiwaniom kobiet, które pracują w hotelu, a także przybywają jako gościew celach zawodowych lub prywatnie, z całą rodziną i zwierzakami.  

Udział w konferencji „KOBIETA W HOTELU” potwierdziło 11 ekspertów. Wśród nich m.in. dyrektor generalna Vienna House Mokotow Warsaw – Marta Karteczka, która opowie o zarządzaniu hotelem z perspektywy kobiety – managera. Wystąpienie poświęcone trendom eco i zero waste przygotuje Aneta Zalewska, dyrektor Notera Hotel SPA. O potrzebach i oczekiwaniach zawodowych kobiet zatrudnionych w hotelach opowie Urszula Zając-Pałdyna, prawniczka i ekspert HR. Natomiast swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami kobiety w hotelu jako mamy trójki dzieci podzieli się z uczestnikami Marzena Pilarz-Herzyk, autorka bloga MamaPrawniczka.pl. Wśród zaproszonych prelegentów jest także Arkadiusz Krawczyk, F&B Supervisor, oraz Łukasz Kocik, F&B Manager, z Vienna House Mokotow Warsaw. Zdradzą, jak trafić do serca kobiet przez smak i wybór potraw oraz kawy i herbaty.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *