Nowa regional marketing manager w Vienna House

Agnieszka Sass-Szczepkowska objęła stanowisko regional marketing manager Vienna House w Polsce. Jest managerem z 17-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w wydawnictwie G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie pracowała przez 12 lat. Zaczynała od stanowiska specjalistki ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek luksusowy magazyn „InStyle” oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym ELLE.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl. W 2017 r. dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych dla marek Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, JOY i Shape. W 2018 r. została dyrektorem PR w agencji PR Lovin’, gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń. – W związku z rozwojem Vienna House na polskim rynku dostrzegliśmy potrzebę wzmocnienia naszego marketingowego zespołu odpowiedzialnego za budowanie rozpoznawalności i wizerunku Vienna House w Polsce – mówi Katarzyna Niezgoda, dyrektor biura sprzedaży Vienna House na Polskę. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *