„Sztuka Przetrwania i Nowego Otwarcia” – MADE FOR Restaurant 2020

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii MADE FOR Restaurant, odbywająca się 12 maja tego roku w formule online, to odpowiedź na pytania, jak przezwyciężyć kryzys oraz jak bezpiecznie i efektywnie zacząć działać po nowym otwarciu. Program konferencji to holistyczne kompendium wiedzy o sztuce przetrwania i przygotowaniu do nowego, oby lepszego jutra.

Eksperci wraz z restauratorami, z kraju i zagranicy, przeanalizują obecną sytuację ekonomiczną, podpowiedzą, z jakiej pomocy i jakich rozwiązań warto skorzystać, a także postarają się przewidzieć, w jaki sposób obecny kryzys zmieni cały biznes restauracyjny – od relacji z gośćmi, poprzez współpracę z pracownikami i podwykonawcami, aż do samego funkcjonowania lokali gastronomicznych. Zadamy sobie też pytanie, jak zmienić kryzys, w jakim znalazła się światowa gastronomia, w szansę na nowe otwarcie w branży HoReCa. W programie znalazły się m.in. tematy związane z tarczą antykryzysową i pomocą samorządową, target audience, zwiększającym swoje znaczenie delivery, kwestiami współpracy z dostawcami, prawem pracy, a także sztuką utrzymania motywacji i zarządzania zespołem w kryzysie. Zobaczymy, jak wygląda sytuacja w branży za granicą i jak tam przygotowują się do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych. Konferencja rozpocznie się od bloku tematów dotyczących gospodarki (krajowej i światowej) i biznesu. Analizy sytuacji makroekonomicznej oraz próby napisania prawdopodobnego scenariusza dla małych i średnich przedsiębiorstw podejmą się ekonomistki Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego) i dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek (Uniwersytet Warszawski) wraz z Marcinem Mączyńskim (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego) i Krzysztofem Maciejewskim (Warsaw Business Journal).

O zarządzaniu finansami w kryzysie opowie Błażej Podgórski (Akademia Leona Koźmińskiego), a odpowiedzi na pytania dotyczące target audience i budowania relacji z nowym gościem restauracyjnym udzielą stratedzy biznesu Patrycja Otachel i Paweł Kałużny. W bloku tematów związanych z rynkiem HoReCa swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek), Malka Kafka (Tel Aviv Urban Food), Maciej Nowaczyk (Mamma Manousch, La Maddalena), Hanna Wencka (Aviko), Tomasz Czudowski (AleWino, restauracja Forty) i Ola Lazar (FoodForward). W kwestiach związanych z prawem pracy wypowie się Piotr Wojciechowski (Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski), a w kwestiach zarządzania najmem i nieruchomościami uczestnikom konferencji doradzą: Edyta Duchnowska (Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, „Prawo w Restauracji”), Adrian Łukaszewicz (Akademia Leona Koźmińskiego) i John Gabrovic (Stacja Food Hall).

Nad tym, jak powinien zachowywać się lider w czasie kryzysu i jak od teraz budować relacje z pracownikami, aby pozostali lojalni, zastanowią się: Radosław Ścibek (Akademia Leona Koźmińskiego), Daniel Pawełek (Ferment Group), Basia Ritz (Ritz Restaurant) i Radosław Fronc (Grupa MSHG). O tym, jak rynek HoReCa widzą i jak go wspierają dostawcy produktów i usług dla branży, opowiedzą: Marcin Dera (Transgourmet, Selgros Cash&Carry), Piotr Bolczak (Żywiec Zdrój), Katarzyna Noga (Zakłady Tłuszczowe Kruszwica), Emilia Pożarowszczyk (Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek). Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej dla Gastronomii nie zabraknie również głosów z zagranicy i spojrzenia na sytuację związaną z epidemią COVID-19 z ich perspektywy. Wirtualnie odwiedzimy: Chiny – Małgorzata Modlińska i Joanna Boczek (Pierogi Ladies 2:0), Wielką Brytanię – Arkadiusz Bober, Rosję – Vladimir Mukhin (moskiewski White Rabbit), Danię – Piotr Ciemny (Alchemist), Francję – Andrea Petrini (oprócz Francji opisze też sytuację we Włoszech i w Hiszpanii) i Słowenię – Ana Roš (Hiša Franko). Sytuację w Polsce podsumuje dziennikarka Małgorzata Minta. Dla restauratorów, firm cateringowych i ich pracowników, właścicieli kawiarni oraz mediów udział jest BEZPŁATNY po wcześniejszej rejestracji. Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej są Transgourmet, Selgros Cash&Carry. Organizator: FOR Solutions. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *