Marketing hotelu w czasach pandemii koronawirusa

W związku z obecną trudną sytuacją w branży hotelarskiej wiele obiektów szuka oszczędności. Częstym wyborem jest wówczas marketing obiektu. Tymczasem zaniechanie dotychczas prowadzonych działań reklamowych może przynieść negatywne konsekwencje.



Jest kilka powodów, dla których warto cały czas dbać o marketing swojego hotelu:

• zachowanie widoczności brandu w sieci (wizerunek),
• podtrzymanie ruchu na stronie internetowej,
• zapełnianie list remarketingowych – wykorzystasz je po pandemii do kierowania silnych komunikatów sprzedażowych.

Pozycjonowanie strony hotelu

Widoczność w sieci jest kluczowa, również w tym trudnym dla hotelarstwa czasie. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, wymagającym miesięcy, a nawet lat wytężonej pracy. Ze względu na częste zmiany algorytmu oraz działania konkurencji w tak popularnej branży jak hotelarstwo, pozycja witryny na pozycjonowane słowa kluczowe zmienia się niemal codziennie. Zadaniem specjalisty SEO jest kontrola i prowadzenie działań utrzymujących stronę na topowych pozycjach – tak, żeby jej obecność w wynikach wyszukiwania popularnych fraz pozytywnie wpływała na ruch i rezerwacje na stronie. Co istotne, działania związane z pozycjonowaniem nie wpływają na pozycje strony w czasie rzeczywistym.

Ich skutki strona odczuwa w perspektywie dni, tygodni czy w niektórych przypadkach – nawet miesięcy. To bardzo ważne w związku z koronawirusem, bo negatywne skutki zaprzestania pozycjonowania wpływają na wyniki strony dopiero po kilku tygodniach, kiedy już sytuacja w branży może ulec zmianom. Może się więc okazać, że kiedy już zainteresowanie usługami hotelarskimi wróci do normy, strona nie będz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Marika Kachelska, Jakub Zimny

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *