Najwyższy czas na direct booking

Nigdy wcześniej pozyskiwanie rezerwacji nie miało tak dużego znaczenia jak teraz. W dobie pandemii kluczowe jest generowanie przychodów z ograniczeniem kosztów. Odpowiedzią na to wyzwanie jest strategia direct booking.



Od czego rozpocząć realizację strategii direct booking, jeśli wcześniej to nie był priorytet w hotelu? Wystarczy aktywnie zaangażować swoich pracowników i wykorzystać dostępne narzędzia. Poniżej kilka podstawowych zagadnień, które pomogą pozyskać mniej kosztochłonne rezerwacje. Recepcja, sprzedaż, marketing – spójność działań kluczem do sukcesu Osoby/działy wykonujące powyższe obowiązki mają bezpośredni wpływ na sukces rezerwacji bezpośrednich w obiekcie.

Należy upewnić się, że:
• pracownicy recepcji dobrze znają ofertę obiektu,
• komunikują się z gościem językiem korzyści,
• potrafią dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb gościa. Konieczna jest również dbałość o prezentację oferty. Upewnijmy się, że oferty, które publikujemy, posiadają:
• nazwę, która zaciekawi docelową grupę odbiorców,
• zdjęcie, które oddaje klimat oferty,
• łatwy i przejrzysty opis oferty,
• warunki anulacji. Po każdej rozmowie należy przesłać do gościa podsumowanie z propozycjami pobytu. Tutaj pomocne [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Joanna Kulesza pełni funkcję head of customer success, Izabela Jaśkowiak jest revenue expertem w firmie Profitroom

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *