LAKE HILL RESORT & SPA Sosnówka

Lake Hill Resort & Spa koło Karpacza położony jest nad zalewem Sosnówka z widokiem na panoramę Karkonoszy od Śnieżki po Szrenicę. Górski klimat, harmonia i spokój – na tych elementach oparto architekturę i design tego obiektu, który wkomponowuje się w najbliższy krajobraz. LAKE HILL RESORT MIEJSCOWOŚĆ: Sosnówka GWIAZDKI: – POKOJE: 171 / MIEJSCA: 350 SALE […]

Czytaj dalej


Strefy wellness, kiedy wracamy?

Covid-19 mocno skomplikował wszystkim życie. Dzisiaj, powoli, trochę nieśmiało, ale jednak wracamy do normalności. Problemy z jakimi dzisiaj się mierzymy są zgoła inne niż wcześniej. Trzeba dostosować się do nowej rzeczywistości. Usługi SPA, kosmetyczne, a niebawem i masaże wrócą do hoteli. Ale strefy wellness jeszcze czekają… Z dużą ulgą biznes wellness przyjął decyzję o uruchomieniu […]

Czytaj dalej


Sprzątanie po pandemii, czyli jak uczyć sprzątania

Rynek usług turystycznych i hotelarskich jest w zapaści, a społeczeństwo opanował strach. Nie ma się co łudzić, że stan ten ulegnie zmianie tak szybko jak nastał, powrót do normalności będzie powolny. Wielu ekspertów przewiduje renesans małych, oddalonych od cywilizacji obiektów, w których goście szukać będą wytchnienia bez tłumów spotykanych w kurortach czy dużych hotelach. Te […]

Czytaj dalej


Ozonowanie – skuteczne czy nie?

W całym hotelarskim świecie wciąż trwają prace nad opracowaniem jasnych wytycznych dotyczących postępowania w czasie pandemii COVID-19. Przemysł hotelowy na całym świecie stara się zapewnić, że wprowadził dodatkowe środki w celu ochrony przed transmisją koronawirusa. Poza oczywistymi procedurami coraz częściej pojawia się pytanie o profesjonalną dezynfekcję pokoi. Czy ozonowanie jest właściwą odpowiedzią na skuteczną dezynfekcję […]

Czytaj dalej


RADISSON ogłasza Globalne Zobowiązanie w zakresie Czystości i Higieny z SGC i Diversey

Radisson Hotel Group ogłasza Protokół Bezpieczeństwa stanowiący nowe, dogłębne podejście do procedur związanych z zasadami czystości i dezynfekcji. Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS – światowy lider w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji. Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie. Jednym […]

Czytaj dalej


ACCOR i AXA zapewnią gościom dostęp do usług telemedycyny

Sieć Accor oraz AXA, światowy lider w sektorze ubezpieczeń, ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, którego celem jest zapewnianie wsparcia medycznego gościom w 5 tys. obiektów Accoru na całym świecie. Obejmie ono bezpłatne telekonsultacje i wsparcie sprawdzonych lekarzy specjalistów. Z myślą o bezpieczeństwie gości Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach grupy. Dzięki współpracy, od lipca 2020 […]

Czytaj dalej


IHG przedstawia nowy program czystości Clean Promise z Ecolab i Diversey

Sieć IHG opracowała nowe standardy sprzątania, wdrażając w hotelach należących do sieci program Clean Promise. Stosując nowe, oparte na badaniach naukowych standardy, współpracując z wiodącymi w branży ekspertami Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, sieć wprowadza program, który ma zapewnić dodatkową ochronę i najwyższe standardy. Przyszłość podróży może wyglądać inaczej, ale bezpieczny pobyt jest fundamentem prawdziwej […]

Czytaj dalej


NOWE STANDARDY I PROCEDURY HIGIENY W SIECIACH

Hilton wprowadził program, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w swoich hotelach na całym świecie. Rozpoczyna współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które mają sprawić, że pobyt gości będzie odbywał się w […]

Czytaj dalej


Dyscyplina w czasach pandemii

8 prostych zasad utrzymania higieny hotelu praktykowanych każdego dnia Czy można zaproponować świeże spojrzenie na kwestię utrzymania higieny hotelu w czasach zarazy? Prostota, przejrzystość i fundamentalne zasady to uniwersalne wartości, które są nieocenione w chwilach, gdy panuje chaos informacyjny, przeładowanie wiedzą z różnych źródeł i nadpodaż nowatorskich rozwiązań. Skupienie na tym, co decydujące, jest ożywcze […]

Czytaj dalej


Najwyższy czas na direct booking

Nigdy wcześniej pozyskiwanie rezerwacji nie miało tak dużego znaczenia jak teraz. W dobie pandemii kluczowe jest generowanie przychodów z ograniczeniem kosztów. Odpowiedzią na to wyzwanie jest strategia direct booking. Od czego rozpocząć realizację strategii direct booking, jeśli wcześniej to nie był priorytet w hotelu? Wystarczy aktywnie zaangażować swoich pracowników i wykorzystać dostępne narzędzia. Poniżej kilka […]

Czytaj dalej