HRS i SGS wprowadzają protokół higieny dla branży hotelarskiej

HRS, wiodący globalny dostawca usług hotelarskich, oraz SGS, szwajcarska firma, będąca wiodącym dostawcą w zakresie rozwiązań dotyczących kontroli jakości i certyfikacji, wprowadziły nowy program zorientowany na czystość i bezpieczeństwo podróży dla branży hotelarskiej. Protokół Clean & Safe jest zestawieniem spójnych standardów, umożliwiając hotelom wdrożenie i przedstawienie swoich ulepszeń odnośnie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa gości.

W następstwie pandemii COVID-19 i drastycznej przerwie w podróżach służbowych, w nowej rzeczywistości, standardy sprzątania i spełniania wymogów bezpieczeństwa, stały się najważniejszym czynnikiem decydującym dla travel managerów w wyborze obiektów hotelowych. Protokół Clean & Safe zapewnia korporacjom i hotelarzom spójny standard w zakresie zamówień korporacyjnych i rezerwacji, jednocześnie potwierdza, że hotel koncentruje się zarówno na gościach, jak i pracownikach.

Protokół Clean & Safe opiera się na obszernym katalogu, który zawiera zalecenia: Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Światowej Rady Turystyki i Turystyki (WTTC) oraz Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC), a także wytyczne na spotkania i grupy określone przez Instytut Badawczy ds. Wystawy i Komunikacji na żywo (RIFEL). Zalecenia te obejmują:

  • dostosowane do wymogów COVID-19 usługi higieniczne w miejscach publicznych, pokojach gościnnych i salach konferencyjnych
  • rozszerzone środki zapobiegania infekcjom
  • gwarantowane minimalne odległości, dystans fizyczny
  • szkolenia personelu, zespołów zarządzających oraz zarządzanie dostawami
  • regularną kontrolę i monitorowanie
  • inne procedury zwiększające bezpieczeństwo

Hotele otrzymują dwie możliwość zdobycia oznaczenia „Clean & Safe”

Clean & Safe SELF Inspected

Aby uzyskać certyfikację Protokół Clean & Safe w pierwszej opcji hotele współpracujące z HRS mogą samodzielnie wypełnić formularz samooceny online. Jeśli hotel spełnia niezbędne wymagania, otrzymuje oznaczenie SELF Inspected widoczne na wszystkich kanałach zamówień i rezerwacji HRS. Oznaczenie jest widoczne na linkach korporacyjnych HRS oraz dla travel managerów.

Clean & Safe EXPERT Inspected

W drugiej opcji, HRS i SGS oferują hotelom możliwość sprawdzenia i potwierdzenia nowych środków za pomocą zdalnej kontroli online lub kontroli na miejscu przez inspektora SGS. Po przejściu kontroli hotel otrzymuje oznaczenie EXPERT Inspected, które jest najbardziej odpowiednie dla przedstawicieli działów zakupów firm i osób podróżujących biznesowo. Hotele, które wdrożyły własne środki i poddały je weryfikacji przez zewnętrznego partnera audytowego otrzymają bezpośrednio etykietę EXPERT Inspected z odpowiednią adnotacją.

Takie oznaczenie hotele będą mogły użyć nie tylko w systemie rezerwacji HRS, ale też na własnej hotelowej stronie internetowej oraz we wszelkich działaniach marketingowych (również w miejscach przy wejściach, lobby oraz jako szeroko pojęte materiały marketingowe).
HRS wyświetli oznaczenia na zastrzeżonych rozwiązaniach do rezerwacji stacjonarnych, mobilnych i agencyjnych, a także korporacyjnych systemach rezerwacji online (OBE), takich jak Concur i Cytric.

– COVID-19 zasadniczo zmienił świat podróży służbowych. W czasach pandemii managerowie podróży służbowych rygorystycznie podchodzą do obowiązku opieki i bezpieczeństwa podróżujących służbowo kolegów, tym bardziej gdy wracają do spotkań z klientami – mówi Tobias Ragge, CEO firmy HRS. – Hotelarze na całym świecie inwestują znaczne kwoty w nowe procedury dotyczące czystości. Chcemy, aby ich wysiłki były przejrzyste, ponieważ jest to konieczne, aby przywrócić nastrój zaufania podróżującym w interesach. SGS, uznany dostawca w dziedzinie zakwaterowania korporacyjnego dzięki wiodącym ofertom kontroli i audytu oraz prawdziwie ogólnoświatowemu zasięgowi jest idealnym partnerem w tej ważnej kwestii dla naszych klientów korporacyjnych, partnerów hotelowych i podróżujących w interesach.
– Światowe przywództwo SGS w branży podróży i hotelarstwa umożliwiło naszej sieci ekspertów ds. bezpieczeństwa i higieny pracy opracowanie kompleksowego i prostego protokołu w ponad 100 krajach do przeglądu procedur zarządzania hotelami i statusu dezynfekcji – powiedział Frankie Ng, CEO SGS. – Dzięki HRS mamy świetnego strategicznego partnera, który rozwija nasze następne normalne rozwiązania w sektorze podróży służbowych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *