HRS i SGS wprowadzają protokół higieny Clean & Safe



HRS i szwajcarska firma SGS, czołowy dostawca w zakresie kontroli jakości i certyfikacji, wprowadziły nowy program zorientowany na czystość i bezpieczeństwo podróży dla branży hotelarskiej. Protokół Clean & Safe jest zestawieniem spójnych standardów, umożliwiających hotelom wdrożenie i przedstawienie swoich ulepszeń w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa gości

. W następstwie pandemii COVID-19 i drastycznej przerwy w podróżach służbowych, w nowej rzeczywistości standardy sprzątania i spełniania wymogów bezpieczeństwa stały się dla travel managerów najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze obiektów hotelowych. Protokół Clean & Safe ma zapewnić korporacjom i hotelarzom spójny standard w zakresie zamówień korporacyjnych i rezerwacji, jednocześnie potwierdzając, że hotel koncentruje się zarówno na gościach, jak i pracownikach. Protokół opiera się na obszernym katalogu, który zawiera zalecenia: WHO, Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC) oraz Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC), a także wytyczne na spotkania i grupy określone przez Instytut Badawczy ds. Wystawy i Komunikacji na żywo (RIFEL). Zalecenia te obejmują: • dostosowane do wymogów COVID-19 usługi higieniczne w miejscach publicznych, pokojach gościnnych i salach konferencyjnych, • rozszerzone środki zapobiegania infekcjom, • gwarantowane minimalne odległości, dystans fizyczny, • szkolenia personelu, zespołów zarządzających oraz zarządzanie dostawami, • regularną kontrolę i monitorowanie, • inne procedury zwiększające bezpieczeństwo. Hotele otrzymują dwie możliwość zdobycia oznaczenia „Clean & Safe”: Clean & Safe SELF Inspected i Clean & Safe EXPERT Inspected. Aby uzyskać certyfikację w pierwszej opcji, hotele współpracujące z HRS mogą samodzielnie wypełnić formularz samooceny online. Jeśli hotel spełnia niezbędne wymagania, otrzymuje oznaczenie SELF Inspected widoczne na wszystkich kanałach zamówień i rezerwacji HRS. W drugiej opcji HRS i SGS oferują hotelom możliwość sprawdzenia i potwierdzenia nowych środków za pomocą zdalnej kontroli online lub kontroli na miejscu. To oznaczenie jest najbardziej odpowiednie dla przedstawicieli działów zakupów firm i osób podróżujących biznesowo. – COVID-19 zasadniczo zmienił świat podróży służbowych. W czasach pandemii managerowie podróży służbowych rygorystycznie podchodzą do obowiązku opieki i bezpieczeństwa podróżujących służbowo kolegów, tym bardziej gdy wracają do spotkań z klientami – mówi Tobias Ragge, CEO firmy HRS. – Hotelarze na całym świecie inwestują znaczne kwoty w nowe procedury dotyczące czystości. Chcemy, aby ich wysiłki były przejrzyste, ponieważ jest to konieczne, aby przywrócić nastrój zaufania osób podróżującym w interesach. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *