Blisko 90 proc. hoteli odnotowało po wprowadzeniu rządowych obostrzeń w listopadzie średnie obłożenie poniżej 20 proc., z czego prawie 6 na 10 hoteli poniżej 10 proc. – wynika z ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Aż 84 proc. ankietowanych hoteli ma lub deklaruje, że w najbliższym czasie będzie miało, trudności związane z utrzymaniem płynności finansowej. By przetrwać do wiosny, branża hotelowa potrzebuje blisko 2,2 miliarda zł niezbędnej pomocy finansowej.
7 listopada w Polsce zaczęły obowiązywać surowe obostrzenia dotyczące działalności hoteli. Średnie obłożenie hoteli w listopadzie pogorszyło sie bardzo wyraźnie, nawet w stosunku do już słabego października. Obłożenie powyżej 30 proc. zadeklarowało zaledwie 6 proc. hoteli. Aż 81 proc. hoteli podawało stan rezerwacji na grudzień nieprzekraczający 10 proc. Dla stycznia 2021 r. było to 88 proc. hoteli, a dla lutego 87 proc.
Wszystkie wskaźniki ostro w dół
Kolejnemu pogorszeniu uległ także wskaźnik średniej ceny za nocleg. W listopadzie 81 proc. hoteli odnotowało niższe ceny niż w ub.r., a dwie trzecie z nich większe niż o 10 proc. 13 proc. hoteli zadeklarowało średnie ceny na ubiegłorocznym poziomie. Na bardzo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
7 listopada w Polsce zaczęły obowiązywać surowe obostrzenia dotyczące działalności hoteli. Średnie obłożenie hoteli w listopadzie pogorszyło sie bardzo wyraźnie, nawet w stosunku do już słabego października. Obłożenie powyżej 30 proc. zadeklarowało zaledwie 6 proc. hoteli. Aż 81 proc. hoteli podawało stan rezerwacji na grudzień nieprzekraczający 10 proc. Dla stycznia 2021 r. było to 88 proc. hoteli, a dla lutego 87 proc.
Wszystkie wskaźniki ostro w dół
Kolejnemu pogorszeniu uległ także wskaźnik średniej ceny za nocleg. W listopadzie 81 proc. hoteli odnotowało niższe ceny niż w ub.r., a dwie trzecie z nich większe niż o 10 proc. 13 proc. hoteli zadeklarowało średnie ceny na ubiegłorocznym poziomie. Na bardzo [...]
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata HOTELARZA to:
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Komentarze