Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony złotym medalem za serwis

Holiday Inn Kraków City Center został nagrodzony złotym medalem za najwyższą jakość usług przez renomowane brytyjskie biuro podróży Great Rail Journeys. Nagrodę w imieniu krakowskiego hotelu odebrał Dyrektor Generalny - Yossi Wircer a wręczył ją Pan Gavin Maclennan - Tour Manager Great Rail Journeys. Nagroda przyznawana jest przez klientów biura, tym obiektom, które kładą szczególny nacisk na jakość swojego serwisu. To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu. - komentuje dyrektor zwycięskiego hotelu Yossi Wircer - Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów. Great Rail Journeys to największe w Anglii biuro specjalizujące się w podróżach turystycznych. Biuro oferuje ponad 130 indywidualnych wycieczek do ponad 40 krajów, a 25 letnie doświadczenie firmy pozwala na pełne zrozumienie potrzeb gości jakie wiążą się z podróżami kolejowymi.

Źródło: Holiday Inn

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *