Teraz Marka!

Autorka, z wykształcenia socjolog, jest trenerem
i dyrektorem zarządzającym w spółce Concierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświęcony concierge w oparciu
o literaturę światowych standardów




W tworzeniu marki wszystko zaczyna się
od wizji i misji

Kilka lat temu oczekiwano ode mnie opracowania strategii marketingowej
dla nowego hotelu.




Zastanawiając się nad najlepszym opracowaniem powierzonego mi zadania rysowałam w swojej wyobraźni wizję hotelu wpisującego się idealnie w oczekiwania potencjalnych Klientów. Starałam się zdefiniować misję, którą ma do wypełnienia hotel względem swoich Klientów oraz Partnerów. Dochodząc - poprzez zdefiniowanie celów strategicznych oraz segmentu rynku, do którego przede wszystkim adresujemy usługi naszego hotelu - stanęłam przed dylematem wyboru strategii, która w perspektywie wielu lat zapewni hotelowi dostatek...Marka, którą hotel sobą reprezentuje, powstaje z chwilą rozpoczęcia jego działalności. [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Sylwia Bortniak

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *