Royal Tulip z etycznymi kosmetykami DAMANA

Royal Tulip, najwyżej pozycjonowana marka w portfolio sieci Louvre Hotels Group, pod którą wszedł ostatnio hotel Sand w Kołobrzegu, chce łączyć w sobie luksus ze społeczną odpowiedzialnością biznesu m.in. przez dobór ekologicznych kosmetyków.

Przykładem podejmowanych przez Royal Tulip działań łączących dbałość o wysoki standard usług z troską o dobro środowiska naturalnego jest współpraca marki z Groupe GM, producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków dla branży hotelarskiej. Jej owocem jest wyposażenie pokoi w hotelach Royal Tulip w luksusowe produkty z linii DAMANA Solid Range, które zaprojektowano z myślą o ograniczeniu wpływu branży kosmetycznej na środowisko naturalne.

DAMANA to linia inspirowanych tradycyjnym rzemiosłem kosmetyków w formie kostek myjących (cytrusowych żeli pod prysznic, jałowcowych szamponów i odżywek na bazie jasnoty białej), przy tworzeniu których zwrócono szczególną uwagę na względy zdrowotne, etyczne i ekologiczne. Produkty nie zawierają mydła, a ich pH jest zbliżone do pH wody, są więc przyjazne dla nawet najwrażliwszych typów skóry. Kosmetyki są wegańskie, co oznacza, że nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Odejście od płynnej formuły pozwoliło na znaczne zredukowanie ich śladu wodnego. Przy produkcji kostek DAMANA zużywa się dziewięciokrotnie mniej wody niż przy produkcji kosmetyków w płynie. Produkty pakowane są w niezawierające plastiku kartonowe opakowania z certyfikatem FSC.

– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & marketing manager Louvre Hotels Group.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *