Novotel prezentuje „nową erę designu”

Marka Novotel nawiązała współpracę z czterema międzynarodowymi zespołami projektantów wnętrz, aby zaprezentować nową wizję współczesnego stylu XXI wieku. W ramach ogólnoświatowego konkursu projektów wyłoniono zwycięskie koncepcje, które zostaną wdrożone w obiektach Novotel na całym świecie. Dzięki temu marka chce zaprezentować nową jakość i standard w hotelach oraz zapewnić swoim partnerom elastyczny wybór i dopasowanie stylu, który najlepiej oddaje wyjątkowy charakter danej lokalizacji.

– Novotel przyjął nową wizję w zakresie wystroju wnętrz hoteli. Jesteśmy podekscytowani współpracą z czterema wybitnymi zespołami projektantów wnętrz, którzy pomogą nam kreatywnie przekształcić nasze hotele, opracowując wachlarz odrębnych wizji nowoczesnej gościnności klasy premium –Nadège Keryhuel, wiceprezes marki Novotel. – Naszym celem jest osiągnięcie doświadczenia niestandaryzowanego wnętrza hotelowego od momentu zameldowania do wymeldowania. Dla naszej marki to znacząca ewolucja reprezentująca podejście na miarę lidera w segmencie hoteli średniej klasy

Nowi partnerzy marki w zakresie designu oferują wizję ewolucji zachowań społecznych i najnowszych trendów konsumenckich w Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Azji. W ramach globalnego opracowania nowego wystroju dla sieci, zespoły projektantów przygotowały koncepcje obejmujące tętniące życiem (vibrant) centrum społeczne dla gości i lokalnych społeczności, a także nowoczesny, intuicyjny i ponadczasowy design, wykorzystujący materiały wysokiej jakości. Zwycięskie koncepcje zostaną wprowadzone w życie nie tylko w pokojach, ale też w częściach wspólnych hoteli.

Zwycięskie zespoły projektantów i ich projekty:

RF Studio: adaptowalna, zrównoważona, łatwa w renowacji - koncepcja zapewnia domowe odczucia i nieoczywistą atmosferę; goście są zachęcani do odkrywania nowego sposobu życia w hotelu i czują się jak w sercu niewielkiej wioski.

RF Studio

Metro: wzorowana na idei Novotelu "Czas jest po twojej stronie" nowoczesna koncepcja bazuje na naturalnych tonacjach i surowcach, zapraszając gości do korzystania z wielofunkcyjnej i elastycznej przestrzeni, która zmienia się w ciągu dnia

Metro

Sundukovy Sisters: koncepcja pozwalająca łączyć biznes z przyjemnością reprezentuje mieszankę doświadczenia wellness w unikalnie zaprojektowanych przestrzeniach co-livingowych, które jednoczą w sobie tętniące życiem, towarzyskie otoczenie oraz aktualne trendy i ponadczasową wygodę.

Sundukovy Sisters

Hypothesis: koncentrując się na redukcji ilości odpadów nie tylko w wymiarze fizycznym, lecz także odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni i czasu, ta koncepcja projektowa pozwala gościom osiągnąć równowagę, której szukają podczas pobytu hotelu.

Hypothesis

Damien Perrot, starszy wiceprezes ds. designu w Accor: Novotel posiada silne cechy charakterystyczne dla swojej marki oraz historię innowacji i udoskonaleń w branży. Chcieliśmy wykorzystać te atuty i zaoferować gościom najlepszego guest experience w obliczu nieustannie ewoluujących oczekiwań podróżujących z całego świata. Przesunęliśmy granice, aby zapewnić wsparcie dla nowoczesnych pomysłów designerskich, w których nie tylko sposób organizacji przestrzeni, lecz cały wystrój i każdy jego element ma konkretne przeznaczenie. Wszystkie zwycięskie projekty dały doskonałą odpowiedź zaspakajającą ten wymóg, pozwalając nam na nowo zinterpretować sposób, w jaki projektujemy hotele Novotel na całym świecie.

Wśród hoteli z regionu Europy Wschodniej, w których znajdzie się nowy design są m.in.: Novotel Geone Prague (Metro), Novotel Living Tallin (Sundukovy Sisters), Novotel Tirana, Novotel Sofia, Zagreb Novotel (Metro), Novotel Living Bucharest (Sundukovy Sisters).





Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *