Leonettes – linia pokoi marki Leonardo Royal zaprojektowana przez kobiety dla kobiet

Grupa Leonardo Hotels Central Europe wprowadziła do swojej oferty nową linię pokoi – Leonettes, Koncepcja designu została stworzona przez kobiety z myślą o kobietach i ich potrzebach. Architektki skupiły się na wprowadzeniu świeżości i lekkości, zachowując jednocześnie nowoczesny styl pokoi i udoskonalając  ich funkcjonalność. Tę kategorię pokoi można rezerwować już w większości obiektów marki Leonardo Royal, w tym w warszawskim obiekcie.

Jakie wymagania pokojom hotelowym stawiają  dzisiaj podróżująca kobiety? Czego potrzebują, a często nie znajdują w ofercie? – Postanowiliśmy się tego dowiedzieć bezpośrednio od nich. Udało nam się przeprowadzić około 200 wywiadów z  kobietami podróżującymi i zarazem nowoczesnymi, reprezentującymi szeroki przedział wiekowy:  od 25 do 65 lat. Precyzyjnie wyraziły one swoje oczekiwania od ogólnej atmosfery i bezpieczeństwa, po inne, bardzo konkretne wymagania – wyjaśnia Sandra Dreher wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Leonardo Hotels Central Europe. Na tej podstawie i w kontekście 4-gwiazdkowej marki Leonardo Royal, architektka Melanie Mitterer z Neudahm Design, opracowała całkowicie nową koncepcję pokoi.

Relaksujące odcienie, kwiatowe motywy, liczne poduszki, prysznic z głowicą masującą

Nowy projekt pokoju oferuje ciepłe i relaksujące odcienie z lekkimi motywami kwiatowymi. Przejrzysty i nowoczesny język designu przeplata się z elementami kobiecymi.Przestrzeń może być jednocześnie komfortowym miejscem do pracy, które zapewnia duże biurko oraz wygodny fotel , jak i do wypoczynku po intensywnym dniu. Szeroki wybór herbat i kaw ma pozwalać na zrelaksowanie się i naładowanie nową energią bez konieczności wychodzenia z pokoju. Domową atmosferę tworzyć mają ponadto przytulne i ciepłe światła, ponadwymiarowe kołdry, liczne poduszki i materac typu king-size z komfortowym topperem.

W Leonettes zmienia się również charakter łazienki. Atrakcyjne akcenty takie jak: prysznic z głowicą masującą, prostownica i wydajna suszarka do włosów oraz dodatkowe lustro, tworzą przestrzeń nie tylko do codziennej pielęgnacji, ale i do dłuższego SPA. Na kobiety korzystające z nowej linii pokoi będzie oczekiwała również kolekcja kosmetyków marki Sea of Spa, zawierająca składniki mineralne z Morza Martwego.

Blisko wind, drzwi z wizjerem, dodatkowy zamek

Poczucie bezpieczeństwa jest dla wielu osób ważnym aspektem podróży. W przypadku wyboru hotelu, kobiety przykładają do szczególną uwagę. Chcąc spełnić ich oczekiwania i zapewnić im komfort psychiczny i poczucie bezpieczeństwa, Leonettes są zlokalizowane blisko wind, drzwi zaś wyposażono w wizjer i dodatkowe zamki. Również obsługa pokojowa dedykowana tej kategorii pokoi  jest zapewniona przez żeński personel Leonardo. Mając na uwadze zapewnienie pełnej prywatności sieć umożliwia także maksymalnie dyskretne zameldowanie.

Pierwsze Leonettes wprowadzono do oferty w czerwca 2021 r. wraz z otwarciem nowego hotelu Leonardo Royal Hotel Nuremberg. Kolejne pokoje z tej linii można znaleźć w hotelach marki Leonardo Royal w w Baden-Baden, Düsseldorfie, Frankfurcie nad Menem, Kolonii, Mannheim, Monachium, a także Warszawie. Mimo że pokoje zostały zaprojektowane z myślą o kobietach, dostępne są dla wszystkich gości.

Różnorodność dla Leonardo Hotels jest niezbędna we wszystkich obszarach

Uwidacznianie różnorodności jest jednym z celów grupy hotelowej. – Kobiety odgrywają w naszej firmie ważną rolę, a równowaga i różnorodność w pracy jest konieczna. Zarówno we wszystkich obszarach, jak i na wszystkich stanowiskach. Ten model zarządzania funkcjonuje z powodzeniem od początku działania sieci – komentuje Paulina Kołodziejczyk, dyrektor generalna NYX Hotel Warsaw, będącego częścią Leonardo Hotels Central Europe. Oprócz wspierania rozwoju i karier pań, Leonardo Hotels działa także przeciwko dyskryminacji ze względu na pochodzenie. W obiektach w całej Europie aktualnie pracują osoby o ponad 70 różnych narodowościach.

Starania grupy hotelowej w zakresie zwiększania różnorodności zostały zauważone i nagrodzone przez „Focus Deutschland” – teście przeprowadzonym wśród ponad 200 branż w Niemczech. W kategorii „Równość szans” Leonardo Hotels zajęło drugie miejsce wśród hoteli.

Leonardo Hotels Central Europe, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, a także w Hiszpanii i we Włoszech. Obejmuje 84 hotele z ponad 14,5 tys.  pokojami pod markami Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique i NYX Hotels by Leonardo Hotels. Jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala i obecnie skupia 220 hoteli z ponad 42 tys. pokoi  i 19 krajach. Portfolio marek obejmuje także Jurys Inn i Apollo Hotels.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *