J.W. Marriott uhonorowany za całokształt dokonań w działalności marketingowej i reklamowej

J.W. Marriott, Jr, prezes i dyrektor naczelny sieci hoteli Marriott International otrzymał nagrodę imienia Alberta E. Koehla za znaczący wkład w rozwój reklamy i marketingu w branży hotelarskiej i turystycznej. Nagroda przyznawana jest przez międzynarodową organizację The Hospitality Sales & Marketing Association International. Organizacja The Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI) już po raz 54. przyznała nagrody firmom i osobom związanym z branżami hotelarską i turystyczną za osiągnięcia w dziedzinie reklamy, public relations i digital marketingu. W tym roku HSMAI opracowało również listę 25 Branżowych Niezwykłych Umysłów Sprzedaży i Marketingu, honorując specjalnymi nagrodami za całokształt dokonań dwie osoby: J.W. Marriotta, Jr. za sukcesy na polu marketingu i reklamy oraz Nancy Friedman, założycielkę agencji Nancy J. Friedman Public Relations – za efekty w obszarze PR. W uzasadnieniu przyznania nagrody dla J.W. Marriotta, Jr. organizacja HSMAI podkreśliła jego wieloletni, znaczący i trwały wkład w promocję i rozwój branż hotelarskiej i turystycznej. "Pan Marriott jest innowatorem reprezentującym jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jest ona uosobieniem definicji brand marketingu" – podkreślił Robert A. Gilbert, prezydent i dyrektor generalny HSMAI. J.W. Marriott, Jr. (ur. 1932) pełni funkcję prezesa (od 1964 r.) i dyrektora naczelnego (od 1972 r.) sieci hoteli Marriott International. Jeden z najstarszych aktywnych szefów amerykańskich korporacji. Jest znany w branży ze swojego stylu zarządzania i mimo zaawansowanego wieku osobiście angażuje się w większość korporacyjnych procesów. Zbudował kulturę organizacyjną, w której wysoko ceni się wartość każdego pracownika. Obecnie około 300 tysięcy osób służy gościom w hotelach sieci Marriott na całym świecie. "W bezpośrednim kontakcie J.W. Marriott to człowiek niezwykle bezpośredni, ciepły i miły" – powiedziała Idalia Kostrzewska, dyrektor do spraw obsługi gości w hotelu Marriott Warszawa, która w zeszłym roku, właśnie z rąk prezesa sieci, odebrała najwyższą nagrodę dla pracowników Marriott International – Award of Excellence. „Podczas pobytu w USA miałam okazję zwiedzić centralę firmy w Waszyngtonie i przekonałam się, z jakim pietyzmem pracuje się pod jego kierownictwem nad każdym szczegółem. Od każdego pracownika sieci, w której skład wchodzą hotele mniejsze i większe, J.W. Marriott wymaga najwyższego poziomu świadczonych usług. Z pewnością można uznać go za orędownika takiego zarządzania firmą, w którym liczą się nie tylko wskaźniki i pieniądze, ale również ludzie – goście hoteli Marriott i ich pracownicy.” The Hospitality Sales & Marketing Association International to międzynarodowa organizacja specjalistów sprzedaży i marketingu branż hotelarskiej i turystycznej. Od początków swojego istnienia, czyli od 1927 roku, identyfikuje i informuje o branżowych trendach związanych z marketingiem, brandingiem czy optymalizacją przychodów. Skupia prawie 7 tysięcy członków z 35 państw.

Źródło: Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.