Ruszył My Story Gdynia z hasłem przewodnim: Wyśpij się   OTWARCIA

Z początkiem października w centrum Gdyni oficjalnie otwarto obiekt My Story Gdynia z 59 pokojami w standardzie 4-gwiazdkowym, trzema salami konferencyjnymi na 75 osób, restauracją, siłownią, dwoma saunami i gabinetem masażu. Jak informują właściciele obiektu „samopoczucie wynikające z wyspania się, stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu”.

Koncepcja obiektu, jak można się dowiedzieć z jego strony internetowej  powstała zgodnie z filozofią: Wyśpij się „jako wynik głębokiej, wieloaspektowej analizy potrzeb osób zatrzymujących się w obiektach noclegowych. Włączyliśmy do niej analizę publikacji naukowych, badania, analizę trendów i głosy ekspertów” m.in. publikację dr Matthew Walkera z Uniwersytetu Harvarda, „której lektura w dużym stopniu wpłynęła na nasze myślenie o jakości i kształcie usługi”.

Odpowiednia kolorystyka wykończenia wnętrz oraz natężenie światła, zapachy i dźwięki w pokoju mają wspierać proces produkcji melatoniny. My Story oferuje pokoje 1-osobowe Fresh i Sweet Dream, 2-osobowe Green i Mint Dream, pokoje familijne Blue i Yellow Dream oraz apartament Royal Dream. Zróżnicowana kolorystyka każdej kategorii przekładać się ma doświadczenie snu. Np. w pokoju Blue Dream „mocne, wyraźne odcienie granatu świadomie wykorzystane w aranżacji przestrzeni mają stymulować do głębokiego, długiego snu regenerującego największe zmęczenie”, w Green Dream „zieleń we wnętrzu jest przełamana, nieco zmatowiona i wyciszona z myślą o tym, żeby redukować stres”, a w Yellow Dream „wystrój pokoju i zastosowana kolorystyka wnoszą optymizm, entuzjazm, dobry nastrój”. Wszystkie pokoje wyposażone są w indywidualnie zaprojektowane meble i kosmetyki, „których skład opracowany został z uwzględnieniem prawidłowej stymulacji snu”.

Menu restauracji My Place oferować ma specjalne dania, dzięki którym organizm wyciszy się na koniec dnia, a rano zostanie odpowiednio pobudzony m.in. dzięki śniadaniom specjalnym, obok klasycznych i biznesowych, skomponowanym ze składników zwiększających energię i koncentrację. Restauracja otwarta jest też na gości z zewnątrz. Na ostatnim piętrze znajduje się Club Lounge z dostępem do części tarasowej.

Inwestorami hotelu są Adam Rymarski i Jolanta Darznik, właściciele m.in. firmy Adro z Rumi, zajmującej się remontem i budową statków. Wcześniej planowali w tym miejscu 3-gwiazdkowy hotel 14 Avenue (ponieważ mieści się przy al. Zwycięstwa 14) z ok. 80 pokojami. My Story Gdynia jest ich drugim obiektem po My Story Sopot  z 17 apartamentami, otwartym trzy lata temu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Ruszył My Story Gdynia z hasłem przewodnim: Wyśpij się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *