Praktycznie o Revenue Management   AKADEMIA HOTELARZA

W warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z jesiennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management.

Był to cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom samego seminarium, jak i użyteczność przekazanych informacji, podkreślając, że będą je stosować w swoich obiektach.

Zapraszamy na kolejne szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza. Z planem szkoleń dla hotelarskich profesjonalistów zapoznać można się TUTAJ.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *