Ranking targów hotelarskich w 2005 roku

W tym numerze po raz pierwszy na łamach miesięcznika "Hotelarz" przedstawiamy Państwu ranking odbywających się w Polsce targów hotelarskich. Nasze zestawienie obejmuje największe i najbardziej znane branżowe imprezy targowe.



Warunkiem uczestnictwa w rankingu było wyrażenie chęci, a przede wszystkim przesłanie podstawowych informacji, ogólnie uznawanych za najbardziej wskaźnikowe dla tego typu imprez. W ten sposób powstało sześć kategorii: liczba wystawców krajowych, liczba wystawców zagranicznych, liczba stoisk, powierzchnia wystawowa (netto), liczba krajów reprezentowanych na targach oraz liczba zwiedzających.

Na wysłane na początku roku ankiety otrzymaliśmy odpowiedzi od organizatorów warszawskich Międzynarodowych Targów Gastronomiczno-Hotelarskich EuroGastro, odbywających się w Międzyzdrojach Targów Wyposażenia Hoteli i Restauracji Eurotour 2006, poznańskich Targów Produktów i Usług dla Hotelarstwa i Gastronomii Gastro-Invest-Hotel oraz krakowskich Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii Horeca.

W naszym zestawieniu zabrakło gdańskich targów Gastro-Expo, od których dane nie wpłynęły do nas do chwili zamknięcia numeru.
Wszystkim organizatorom targów dziękujemy za przesłanie danych, które były niezbędne do stworzenia tegorocznego rankingu. űyczymy dalszych sukcesów i satysfakcji z organizowanych imprez.




Jak zmieniają się targi
i jak to wykorzystać




Przygotowując to zestawienie postanowiliśmy również zbadać tendencje, jakie w ostatnich latach zaobserwować można w polskim "przemyśle targowym".
Już na pierwszy rzut oka widać, że współczesne targi zmieniają swoją definicję - w epoce rozwoju technologii informacyjnych i globalizacji procesów gospodarczych - zwracają uwagę na znaczenie kontaktów bezpośrednich i relacje partners [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *