Najnowszy „Hotelarz” już na rynku   "HOTELARZ"

Najnowszy „Hotelarz” już na rynku, a w nim m.in…

  • obszerne fragmenty panelu liderów rynku z naszej konferencji Hotel Trends Poland & CEE, podczas którego rozmawiano o tym, jak pandemia koronawirusa zmieniła i zmienia współczesne hotelarstwo; czy będzie miała trwały wpływ na potrzeby i preferencje gości; czy hotelarstwo jakie znaliśmy do 2019 r. jeszcze powróci, czy też trzeba nauczyć się podejścia do tego biznesu od nowa; kiedy rynek wróci do wyników z 2019 r. jeśli jeśli chodzi o rentowność,
  • o budowaniu strategii cen publikowanych w odniesieniu do analizy konkurencji piszą Ziemowit Szubielski i Michał Forysiak z firmy Qualpro,
  • o tym jak projektować hotele przyjazne rodzinie z dziećmi pisze (na przykładach) Agata Frątczak z pracowni Madama,
  • o tym jak przeprowadzić kontrolę finansową w departamencie SPA, co i jak kontrolować, jakie kryteria należy wziąć pod uwagę podczas zlecenia takiej kontroli pisze Anita Bajdalska z firmy Manager SPA,
  • wewnątrz numeru również Raport Nowe Technologie z wypowiedziami ekspertów i hotelarzy, co w praktyce dla hoteli oznacza przyśpieszenie tempa digitalizacji branży spowodowany pandemią, jak zmienił się proces rezerwacji oraz jak zmieniły się preferencje i oczekiwania gości hotelowych,
  • w sekcji Hotel z Pomysłem prezentujemy Crystal Mountain w Wiśle i Hotel 1231 w Toruniu,
  • po blisko dwóch latach na łamy "Hotelarza" powraca sekcja Głośne Imprezy - co jest dowodem na to, że polskie hotelarstwo powraca do normalności. A w niej relacja z pierwszego dużego Grand Openingu od jesieni 2019 r. - hotelu Mercure Katowice Centrum z orkiestrą górniczą z KWK Wujek.
Na okładce Crystal Mountain

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *