Nowa strona internetowa Europejskiego

Europejski uruchomił nową stronę internetową, która prezentuje pełen wachlarz usług oferowanych pod jednym adresem przy Krakowskim Przedmieściu: hotel, restaurację, bar, piekarnię, SPA, butiki, biura. Umożliwia zarezerwowanie pokoju, stolika w restauracji, zabiegu w SPA. Nowa witryna europejski.pl jest uzupełnieniem dla istniejącej brandowej strony hotelu raffles.com/warsaw.

W przejrzysty sposób prezentuje całe spektrum oferowanych przez nas usług z sektora dóbr luksusowych od hotelowych poprzez możliwości eventowe, retailowe aż po miejsca relaksu i kulinarnych doznańmówi Ewelina Kwiatkowska, kierownik marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw. – Zależało nam, żeby nowa strona internetowa europejski.pl była funkcjonalna i intuicyjna, a jej treść pełna praktycznych informacji. Nasi goście mogą się z niej dowiedzieć, że mamy w budynku nowoczesną część butikową, wyjątkowe miejsca spotkań takie jak Humidor czy Pavilion oraz że Raffles Europejski Warsaw jest domem prywatnej Kolekcji Sztuki Hotelu Europejskiego klasy muzealnej

Obecnie Europejski to kompleks, w którym funkcjonuje hotel Raffles Europejski Warsaw, przestrzeń biurowa klasy A+ z widokami na Pałac Prezydencki i plac Piłsudskiego, a także sklepy luksusowych marek. W Europejskim oprócz jedynego w Polsce salonu pod szyldem Hermès, działa flagowy salon W.KRUK, oferujący biżuterię oraz zegarki marek takich jak Patek Philippe, Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai i Breitling, a także sklepy Brunello Cucinelli, Lamarqueuse oraz Perfect Vision. W Europejski Boutiques mieści się również autorski HE Concept Store – jednocześnie butik, galeria oraz nieszablonowe miejsce spotkań z wyselekcjonowanymi lifestylowymi produktami, zgodnymi z koncepcją właściciela. W budynku są także dwie restauracje – Europejski Grill i EPOKA, a do tego Long Bar, piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain, palarnia cygar Humidor, cukiernia Lourse Warszawa, fitness club, strefa SPA & wellness oraz podziemny parking dla 85 samochodów. Europejski to także dom polskiej sztuki współczesnej, unikalny zbiór blisko 500 dzieł klasy muzealnej autorstwa ponad 120 artystów. Prace zamówione z myślą o konkretnych przestrzeniach można oglądać w lobby, Long Barze, Raffles Spa oraz w każdym ze 106 pokoi i apartamentów.

– Z dużym pietyzmem podeszliśmy do wizualnej zawartości i kompozycji witryny internetowej. Postawiliśmy na piękne zdjęcia i kunsztowne wykończenie detali, które odzwierciedlają charakter Europejskiego oraz jego ścisły mariaż ze sztuką. Do współpracy zaprosiliśmy dwie polskie artystki Ewelinę Dymek i Anetę Klejnowską, które przy użyciu różnych technik stworzyły charakterystyczne dla  siebie ilustracje: od ręcznie malowanej fasady budynku po abstrakcyjne piktogramy. Ta oprawa ostatecznie nadała stronie indywidualny charakter. Wierzę, że daliśmy naszym gościom większą swobodę bezpośredniego kontaktu oraz dostępu do informacji w przejrzystej oraz artystycznej oprawie– mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor marketingu w spółce Europejski Property będącej inwestorem obiektu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *