Szkolenie Akademii Hotelarza z zarządzania recepcją

24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu.

Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy – praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, a także praktyk wykorzystywanych przez hotele sieciowe.

Szkolenie prowadziła Dominika Romel, dyrektor generalna hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport od 2018 r., a wcześniej m.in. przez kilka lat front office supervisor w hotelu Sheraton Sopot. Podczas pierwszej części całodniowego szkolenia szczegółowo omówione zostały zagadnienia związane z organizacją pracy recepcji, w tym jej grafikiem, procedurami, standardami i regulaminem. Druga część poświęcona była zagadnieniom związanym z rekrutacją pracowników recepcji, procesem wdrożenia, a także efektywnego wynagradzania i premiowania.

Szkolenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanych informacji. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza wiosną. Więcej szczegółów pod adresem www.akademia-hotelarza.pl. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Szkolenie Akademii Hotelarza z zarządzania recepcją

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *