Air France i KLM uruchomiły rozwiązanie Amadeus Award Calendar








Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej, poinformował, że Air France i KLM z powodzeniem uruchomiły rozwiązanie Amadeus Award Calendar. Dzięki niemu, odbiór mil zgromadzonych w ramach programów lojalnościowych na stronach www.airfrance.com i www.klm.com jest o wiele wygodniejszy. Amadeus Award Calendar stanowi część rozwiązania Amadeus e-Service Solution, pełnego pakietu obsługi posprzedażowej w zakresie e-handlu, zaprojektowanego szczególnie z myślą
o umożliwieniu liniom lotniczym wzmocnienia lojalności Klientów, redukcji kosztów i osiągnięciu wyższych przychodów.

Air France i KLM mogą z łatwością określić loty i dni podróży, w których mogą zrealizować zgromadzone mile. Jeśli w wybrany dzień podróż jest niemożliwa, elektroniczny kalendarz przedstawi alternatywne możliwości lotów na kolejne dwa miesiące. Ponadto dzięki planom rozszerzenia systemu na kolejne linie lotnicze SkyTeam, osoby często podróżujące w ramach programu Flying Blue – programu lojalnościowego Air France i KLM – będą mogły zrealizować mile w ramach lotów u partnerów SkyTeam.


„Chcemy, aby zarządzanie podróżą przez Internet było jak najprostsze dla Klientów, którzy często korzystają z naszych usług. Dodatkowo możliwość realizacji zgromadzonych mil podnosi atrakcyjność naszej strony internetowej. Zaobserwowaliśmy, że dzięki rozwiązaniu Amadeus Award Calendar, liczba rezerwacji internetowych wzrosła, poprawiła się także jakość obsługi
i wydajność. Dzięki bliskiej współpracy z firmą Amadeus mogliśmy uruchomić to rozwiązanie
w założonym przez nas czasie i zakresie, a rezultaty przekroczyły nasze oczekiwania.” – powiedział Jean-Michel Mathieu, dyrektor ds. e-biznesu w Air France. „Zwiększenie liczby rezerwacji na podstawie zgromadzonych mil dokonywanych on-line, przyczyniło się także do znacznej poprawy jakości obsługi Klientów przez Air France i KLM” – dodał Jean-Michel Mathieu.

„Środowisko internetowe staje się coraz bardziej konkurencyjne. Dlatego bardzo istotne jest zapewnienie lojalności osób często podróżujących, które wymagają najwyższego poziomu obsługi zarówno przez Internet, jak i poza nim. Amadeus Award Calendar pozwala wyeliminować problemy, które tradycyjnie wiązały się z realizacją naliczonych mil. Dodatkowo jest bardzo prosty i łatwy w obsłudze” – stwierdził Philippe Der Arslanian, dyrektor Amadeus ds. kanałów bezpośrednich linii lotniczych.
Linie lotnicze Air France dołączyły do grupy globalnych linii, które oferują pasażerom korzyści
i wygodę związaną z zastosowaniem rozwiązania Amadeus e-Travel. Obecnie ponad 70 największych światowych linii lotniczych oparło na tym rozwiązaniu ponad 250 stron internetowych na ponad 80 rynkach. Do nabywców systemu należą linie: Air Canada, British Midland, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, KLM, Qantas i Singapore Airlines.
Informacje o firmie Amadeus

Firma Amadeus to partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych. Firma dostarcza rozwiązania w zakresie dystrybucji, technologii informatycznych i obsługi punktów sprzedaży, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni). Oferowane rozwiązania pogrupowane są w czterech kategoriach – Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management, Services & Consulting.


Firma Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny — centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires i Bangkoku. Firma Amadeus świadczy usługi w 75 krajach, obejmując swoją działalnością 215 rynków. Firma zatrudnia na całym świecie ponad 6700 pracowników, reprezentujących 95 narodowości. Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.



Dodatkowe informacje o firmie Amadeus

Agnieszka Kropiwiec

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 234

e-mail: agnieszka.kropiwiec@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *