Arche nie będzie upiększać zdjęć swoich hoteli. W słusznej sprawie

Hotele Arche rozpoczynają nową akcję społeczną -  „Hotel bez filtra”. Akcja ma na celu poruszenie problemu depresji u dzieci i młodzieży.

Jak wyjaśniają twórcy akcji, coraz więcej młodych młodych osób, doszukuje się ideałów wśród swoich idoli, którzy często publikują zdjęcia retuszowane, dalekie od rzeczywistości. Brak akceptacji swojego wyglądu to jeden z powodów występowania stanów depresyjnych u dzieci i młodzieży.

Arche podkreśla, że nie zmieni świata, ale małymi krokami może wpływać na publikowanie w sieci prawdy, a nie fikcji. Hotele deklarują od 17 stycznia nie będą retuszować zdjęć umieszczanych na facebooku i instagramie, a cała akcja odbędzie się pod hasłem „Hotel bez filtra”.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *