III miejsce w Konkursie Jakości Usług dla Hotelu Warszawa w Augustowie

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny, tym razem przez firmę Secret Klient, zostały poddane anonimowej kontroli jakości świadczonych usług, ocenianej z punktu widzenia Gościa hotelowego. Jest to jedyny tego rodzaju konkurs w Polsce, przeprowadzany w grupie hotelowej. Nagrody przyznawane są trzem najwyżej ocenionym obiektom.

 

W tegorocznej czwartej edycji konkursu kontroli poddano 37 hoteli należących do PPH&R. Pierwsza trójka przedstawia się następująco:

 

I miejsce Hotel Vivaldi w Poznaniu

II miejsce Hotel Belvedere w Zakopanem

III miejsce Hotel Warszawa w Augustowie

 

Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie od czerwca do września 2007 roku. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

 

Celem Konkursu jest ustalenie aktualnego rankingu hoteli PPH&R oraz dokonanie oceny porównawczej w stosunku do poprzedniego rankingu. Stanowi on zachętę do stałej troski o podnoszenie jakości usług.

 

Za zajęcie pierwszego miejsca przyznawana jest nagroda przechodnia w formie statuetki „Perła Hoteli Polish Prestige Hotels”. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca hotele otrzymują wyróżnienia. Każdy z nagrodzonych hoteli uzyskuje także prawo do posługiwania się tym wyróżnieniem w swoich działaniach marketingowo-promocyjnych przez następny rok kalendarzowy.

 

W tegorocznej czwartej już edycji brało udział 37 hoteli należących do PPH&R

I miejsce uzyskał Hotel Vivaldi w Poznaniu,
II miejsce Hotel Belvedere z Zakopanego,
III miejsce hotel Warszawa z Augustowa.


Zwycięzcy IV edycji Konkursu Jakości PPH&R
od lewej: Krzysztof Dubrow (Hotel Belvedere Zakopane), Jarosław i Beata Suwała (Hotel Vivaldi Poznań), Anna Klimczak (Hotel Warszawa Augustów), Marek Sławiński (Hotel Vivaldi Poznań), Andrzej Burkiewicz (Hotel Warszawa Augustów)




Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *