W tegorocznej czwartej edycji konkursu kontroli poddano 37 hoteli należących do PPH&R. Pierwsza trójka przedstawia się następująco:
I miejsce Hotel Vivaldi w Poznaniu
II miejsce Hotel Belvedere w Zakopanem
III miejsce Hotel Warszawa w Augustowie
Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie od czerwca do września 2007 roku. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
Celem Konkursu jest ustalenie aktualnego rankingu hoteli PPH&R oraz dokonanie oceny porównawczej w stosunku do poprzedniego rankingu. Stanowi on zachętę do stałej troski o podnoszenie jakości usług.
Za zajęcie pierwszego miejsca przyznawana jest nagroda przechodnia w formie statuetki „Perła Hoteli Polish Prestige Hotels”. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca hotele otrzymują wyróżnienia. Każdy z nagrodzonych hoteli uzyskuje także prawo do posługiwania się tym wyróżnieniem w swoich działaniach marketingowo-promocyjnych przez następny rok kalendarzowy.
W tegorocznej czwartej już edycji brało udział 37 hoteli należących do PPH&R
I miejsce uzyskał Hotel Vivaldi w Poznaniu,
II miejsce Hotel Belvedere z Zakopanego,
III miejsce hotel Warszawa z Augustowa.
Zwycięzcy IV edycji Konkursu Jakości PPH&R
od lewej: Krzysztof Dubrow (Hotel Belvedere Zakopane), Jarosław i Beata Suwała
(Hotel Vivaldi Poznań), Anna Klimczak (Hotel Warszawa Augustów), Marek
Sławiński (Hotel Vivaldi Poznań), Andrzej Burkiewicz (Hotel Warszawa Augustów)
Komentarze