Hotel Wolski w Krakowie zmienia nazwę na Forest Hotel

Hotel Wolski w Krakowie należący do grupy ZR Hotele zmienił tożsamość swojej marki i przeobraził się w Forest Hotel. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wypoczynku w otoczeniu Lasu Wolskiego, w którym znajduje się hotel oraz dzieła sztuki artystów współczesnych.

Nowa koncepcja marki Forest Hotel, odnosząca się również do angielskiego „for rest”, zakłada, że każda chwila jest okazją do relaksu – 5 km od centrum Krakowa, ale już w otoczeniu natury i lasu. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegała na zmianie wizualnej oraz podniesieniem standardu obiektu. W centrum hotelu znajduje się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu w otoczeniu dziel sztuki. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje (jedna bezpośrednio w hotelu oraz oddalona o 150 m restauracja U Ziyada) i bar wykroczą poza standardową ofertę. Będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości. Każdy pokój po generalnym remoncie posiada taras lub balkon. W strefie wellness można skorzystać z saun oraz tężni solankowej.

Kolejny motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. W lobby pojawią się kolejne eksponaty sztuki, a hotel wprowadzać będzie dodatkowe atrakcje dla gości. Już od teraz na gości czeka powitalna kawa lub herbata. W planach  jest również sky bar na dachu obiektu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *