Tylko Candy i Hoover – ruszył Hoody.pl

26 kwietnia rozpoczął swoją działalność pierwszy w Polsce autoryzowany sklep internetowy ze sprzętem AGD Candy i Hoover. Zajmować się będzie sprzedażą wszystkich dostępnych w Polsce produktów obu marek.

 

Podczas gdy większość polskich sklepów ze sprzętem AGD i elektroniką ma charakter multibrandowy, Hoody.pl skupiać się będzie jedynie na sprzedaży urządzeń firmowanych przez Candy i Hoover. Dzięki temu wszyscy klienci uzyskają prosty dostęp do sprzętu, który na co dzień nie jest łatwo osiągalny. Otworzenie autoryzowanego sklepu niweluje wszystkie ograniczenia, jakie wynikają z polityki sprzedażowej dużych sklepów, gdzie często niska cena okazuje się kluczowa przy przyjmowaniu towaru. – mówi Kamil Jaworski, Business Development Manager ADP Group.

 

Kolejną korzyścią dla klientów wynikającą z tego, że sklep oferować będzie produkty dwóch marek, są bardzo atrakcyjne ceny. Będą one niższe od tych, z którymi można się spotkać w centrach handlowych. Wynika to z ograniczenia liczby pośredników na drodze pomiędzy producentem a klientem­ – komentuje Kamil Jaworski. Poprzez Hoody.pl kupić będzie można także niedostępne nigdzie indziej końcówki serii. Ceny w tym przypadku kształtować się będą na poziomie 50% rynkowej wartości danego sprzętu.

 

Oprócz samej sprzedaży elementem działalności strony internetowej Hoody.pl jest dostarczanie klientom merytorycznych materiałów związanych z branżą AGD, tematyką kuchenną czy zdrowotną. Wszystkie teksty przygotowywane będą przez niezależnych ekspertów z konkretnych dziedzin. Dla użytkowników przygotowywany będzie także w cyklu dwutygodniowym specjalny newsletter. Sklep dostępny jest pod adresem: www.hoody.pl

 

Operatorem sklepu jest się firma ADP Group. W jej planach na najbliższy czas znajduje się otwarcie kolejnych, podobnych sklepów internetowych. Wszystkie one mają być związane tylko i wyłącznie z jedną marką bądź firmą. Do końca roku planujemy uruchomić jeszcze trzy sklepy. Działalność handlowa jednak nie jest naszym jedynym celem. Oprócz tego niedługo rozpoczniemy także program oferowania naszym partnerom specjalnych rozwiązań strategicznych przy prowadzeniu działalności handlowej w Internecie – mówi Kamil Jaworski.

 

ADP Group jest firmą z kapitałem w 100-proc. polskim, a swoje działania koncentruje na działalności handlowej w Internecie. Spółka powstała w 2008 r. Kapitał zakładowy firmy wynosi 150 000 PLN.

 

Więcej informacji udziela biuro prasowe:

 

 

 

 

 

Bartłomiej Czarski, b.czarski@adpublica.pl, tel.: 022 569 69 23, fax: 022 834 83 23, mobile: 503 803 120.

      


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *