Opracowując pod koniec 2007 roku strategię rozwoju dla EMPARK Mokotów Business Park, jego właściciele nie tylko zakładali wzmocnienie pozycji obiektu na warszawskim rynku nieruchomości biurowych, ale zdecydowali również o odświeżeniu jego wizerunku. Wystawa, która ma właśnie miejsce w budynku Taurus, jednym z dziewięciu biurowców wchodzących w skład Emparku, idealnie wpisuje się w nową koncepcję zarządzania kompleksem biurowym.
„Przejmując zarządzanie Emparkiem obiecaliśmy sobie, iż
uczynimy to miejsce wyjątkowym
i niepowtarzalnym. Uważamy, że przy odrobinie chęci czas spędzany w pracy można
efektywnie połączyć z korzystaniem z dobrodziejstw kultury i sztuki. Aby umocnić
pozycję Emparku jako miejsca przyjaznego i z klimatem, z myślą o naszych
najemcach rozpoczęliśmy kilka inspirujących projektów, które przełamują
tradycyjne podejście do zarządzania powierzchniami biurowymi. Jednym z takich
przedsięwzięć jest wystawa designu, która zmienia sposób patrzenia na wnętrza,
także te biurowe” – mówi Karol Bartos, Asset Manager, European Private Equity,
Heitman.
Przestronne wnętrze Taurusa umożliwiło ciekawą aranżację
salonu według pomysłów uzdolnionych projektantów, którzy codziennym przedmiotom
nadali zupełnie nową wartość. Trzon wystawy stanowią produkty marki Qubus,
czyli porcelana wykorzystująca
z przymrużeniem oka znane motywy z kultury pop i kultury wysokiej, Malafor, czyli
siedziska - obiekty i Puff-Buff, czyli lampy inaczej (dmuchane i pompowane).
Całość to mieszanka starego z nowym, przedmioty z odzysku o zmienionej funkcji,
zabawa konwencjami, swoisty misz - masz i eklektyzm stylistyczny.
Wystawa powstała we współpracy z Magazynem Praga, który stanowi tzw. concept store. Miesza się w nim nowe ze starym, drogie z tanim, jednostkowe z masowym. Pracownia zajmuje się promowaniem młodych polskich projektantów, a także wirtuozów designu. Unikalne, często pojedyncze produkty są dostępne również w sprzedaży (www.magazynpraga.pl).
„W ramach projektu „Galeria Emparku” realizujemy działania, dzięki którym biurowiec zyskuje nowe funkcje. Pierwszym takim wydarzeniem w Emparku był happening teatralny „Kuglarze” w wykonaniu Stowarzyszenia Ogrody Teatru. Współpraca z Magazynem Praga to kolejna inicjatywa związana z kulturą i sztuką bliżej człowieka. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak nasi najemcy przyjmą ten nowy pomysł” – dodaje Karol Bartos.
Wystawa potrwa do 11 lipca br.
Kontakt/Dodatkowe informacje:
Karol Bartos, Asset Manager
European Private Equity, Heitman
Tel.: (+48 22) 318 71 00
Email: karol.bartos@heitman.com
Dominika Malik, Account Manager
TBWAPR
Tel.: (+48 22) 457 06 89; 0 608 091 998
Email: dominika.malik@tbwa-pr.pl
W EMPARKU swoją siedzibę lub oddział ma 141 międzynarodowych korporacji oraz firm krajowych. Pracuje w nim łącznie 15 tysięcy osób. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi ponad 107 tys. m2 powierzchni biurowej.
O HEITMAN
Heitman jest międzynarodową firmą zarządzającą inwestycjami na rynku nieruchomości, która obsługuje klientów inwestujących bezpośrednio w nieruchomości komercyjne lub w notowane na giełdzie fundusze powiernicze zajmujące się inwestycjami na rynku nieruchomości w Stanach Zjednoczonych i Europie. Zarządza aktywami o wartości około 22 mld USD. Firma posiada swoje biura w Chicago, Los Angeles, Minneapolis oraz we Frankfurcie, w Londynie, Luksemburgu, Moskwie, Tokio i Warszawie.
Heitman to jedna z wiodących firm inwestujących w
nieruchomości i zarządzających aktywami
w Europie Środkowej, w której jest obecna od 1995 roku. Fundusz Heitman
European Property Partners III (HEPP III) został utworzony w lutym 2005 roku.
Został zamknięty dla nowych inwestorów w czerwcu 2005 roku, po otrzymaniu
zobowiązań kapitałowych wynoszących 350 mln Euro. HEPP III zarządza portfelem o
wartości około 1 miliarda Euro i obejmuje inwestycje w siedmiu z dziesięciu
krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Obecnie inwestycje te dotyczą obiektów
biurowych, magazynowych/przemysłowych, handlowych oraz mieszkaniowych na
sprzedaż. Poprzez swój zespół w Europie, Heitman European Private Real Estate
Equity zarządza aktywami kapitału prywatnego swoich klientów przekraczającymi 2
mld Euro.
O IMMOEAST
Firma IMMOEAST AG powstała w roku 1999 jako spółka-córka
IMMOFINANZ celem skupienia się na działalności w Europie Wschodniej, zaś od
grudnia 2003 jest notowana na Wiedeńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W
marcu 2005 Immoeast awansowała na jej rynek podstawowy (Prime Market). Obecnie
54% jej akcji jest nadal w posiadaniu Immofinanz, dzięki czemu korzysta
z wieloletniego doświadczenia i know-how dynamicznego koncernu macierzystego.
Immoeast, jak żadna inna spółka w Europie Środkowej i
Wschodniej, stawia na przynoszącą sukcesy koncepcję dywersyfikacji. Obecnie
Immoeast jest obecny na Węgrzech, w Czechach,w Polsce,
w Rumunii, na Słowacji, w Bułgarii, w Estonii, w Rosji, na Ukrainie, na
Słowenii, w Chorwacji, w Serbii, Łotwie i na Litwie. Portfel nieruchomości
obejmuje 460 obiektów o łącznej powierzchni użytkowej 5,99 mln m². Działalność
obejmuje wszystkie sektory nieruchomości – od biur, przez sklepy, garaże,
nieruchomości logistyczne, mieszkania aż po hotele, co zapewnia firmie Immoeast
niezależność od wahań lokalnych rynków.
Przy wchodzeniu na nowe rynki pierwsze inwestycje prowadzone
są zasadniczo wspólnie
z partnerami zadomowionymi na danym terenie. Immoeast przywiązuje dużą wagę do
tego, by współpracować tylko z renomowanymi spółkami, które od dawna osiągają
bardzo dobre wyniki. Po skutecznym wejściu na rynek dalsze inwestycje
prowadzone są już bezpośrednio.
IMMOEAST notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Dodaj komentarz