Od początku maja 2008 roku funkcję nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w sieci QUBUS HOTEL pełni Michał Świgost. Jest on przede wszystkim odpowiedzialny za efektywną koordynację i nadzór nad działaniami sprzedażowymi w sieci oraz poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oferty 12 obiektów Qubus Hotel. Po ukończeniu Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wydziału Informatyki w Gospodarce Globalnej Wyższej Szkoły Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni pracował w firmie Doraco Sp. z o.o. na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu skąd w 2002 roku trafił do branży hotelarskiej.
Wtedy właśnie rozpoczął pracę w Hotelu Haffner w Sopocie, gdzie wkrótce objął stanowisko Marketing & PR Managera. Następnie karierę w hotelarstwie na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu kontynuował w Parkhotelu Vienna w Bielsku Białej należącym do sieci MaMaison Hotels & Apartments. Interesuje się zarządzaniem wiedzą oraz wpływem szybkiego rozwoju Internetu na współczesne hotelarstwo. Jego hobby to squash, narty i trekking. Inna zmiana organizacyjna w dziale sprzedaży i marketingu we wrocławskiej centrali sieci Qubus Hotel to awans Sylwii Gilarskiej-Marczak na stanowisko Z-cy Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Tym samym została ona osobą odpowiedzialną za działania marketingowe i PR sieci QUBUS HOTEL; promocję obiektów sieci przy współpracy z poszczególnymi hotelami oraz skuteczny rozwój narzędzi wspomagających promocję hoteli. Sylwia Gilarska-Marczak pracuje w sieci od lipca 2004 roku, kiedy to rozpoczęła pracę jako Specjalista ds. marketingu, a następnie, w październiku 2005 roku, objęła funkcję Kierownika Marketingu. Wcześniej, przez 2 lata, związana była z Holiday Inn Wrocław, gdzie trafiła po ukończeniu studiów na kierunku filologicznym na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu dziennikarstwa i PR na Uniwersytecie Wrocławskim oraz zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. W wolnych chwilach spotyka się z przyjaciółmi, czyta książki oraz podróżuje. Obecnie sieć QUBUS HOTEL obejmuje 12 obiektów zlokalizowanych m.in. w takich miastach jak Wrocław, Kielce, Katowice, Kraków czy Łódź. Już wkrótce pod marką QUBUS HOTEL funkcjonowały będą 2 kolejne obiekty – w połowie 2009 roku planowane jest otwarcie QUBUS HOTEL Gdańsk, a na początku 2010 roku swoich pierwszych Gości przyjmie QUBUS HOTEL Bielsko-Biała. Oba obiekty realizowane są zgodnie z nową strategią rozwoju sieci QUBUS HOTEL, która zakłada dynamiczną ekspansję sieci dzięki długoletnim umowom-dzierżawy obiektów zlokalizowanych w atrakcyjnych pod względem inwestycyjnym lub turystycznym miastach Polski (powyżej 100.000 mieszkańców), które spełniają określone kryteria. Każdy obiekt, który zdecyduje się przyłączyć do sieci otrzymuje profesjonalne wsparcie zarówno w operacyjnych aspektach.
Wtedy właśnie rozpoczął pracę w Hotelu Haffner w Sopocie, gdzie wkrótce objął stanowisko Marketing & PR Managera. Następnie karierę w hotelarstwie na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu kontynuował w Parkhotelu Vienna w Bielsku Białej należącym do sieci MaMaison Hotels & Apartments. Interesuje się zarządzaniem wiedzą oraz wpływem szybkiego rozwoju Internetu na współczesne hotelarstwo. Jego hobby to squash, narty i trekking. Inna zmiana organizacyjna w dziale sprzedaży i marketingu we wrocławskiej centrali sieci Qubus Hotel to awans Sylwii Gilarskiej-Marczak na stanowisko Z-cy Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Tym samym została ona osobą odpowiedzialną za działania marketingowe i PR sieci QUBUS HOTEL; promocję obiektów sieci przy współpracy z poszczególnymi hotelami oraz skuteczny rozwój narzędzi wspomagających promocję hoteli. Sylwia Gilarska-Marczak pracuje w sieci od lipca 2004 roku, kiedy to rozpoczęła pracę jako Specjalista ds. marketingu, a następnie, w październiku 2005 roku, objęła funkcję Kierownika Marketingu. Wcześniej, przez 2 lata, związana była z Holiday Inn Wrocław, gdzie trafiła po ukończeniu studiów na kierunku filologicznym na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu dziennikarstwa i PR na Uniwersytecie Wrocławskim oraz zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. W wolnych chwilach spotyka się z przyjaciółmi, czyta książki oraz podróżuje. Obecnie sieć QUBUS HOTEL obejmuje 12 obiektów zlokalizowanych m.in. w takich miastach jak Wrocław, Kielce, Katowice, Kraków czy Łódź. Już wkrótce pod marką QUBUS HOTEL funkcjonowały będą 2 kolejne obiekty – w połowie 2009 roku planowane jest otwarcie QUBUS HOTEL Gdańsk, a na początku 2010 roku swoich pierwszych Gości przyjmie QUBUS HOTEL Bielsko-Biała. Oba obiekty realizowane są zgodnie z nową strategią rozwoju sieci QUBUS HOTEL, która zakłada dynamiczną ekspansję sieci dzięki długoletnim umowom-dzierżawy obiektów zlokalizowanych w atrakcyjnych pod względem inwestycyjnym lub turystycznym miastach Polski (powyżej 100.000 mieszkańców), które spełniają określone kryteria. Każdy obiekt, który zdecyduje się przyłączyć do sieci otrzymuje profesjonalne wsparcie zarówno w operacyjnych aspektach.
Dodaj komentarz