Singapore Airlines usprawniają obsługę pasażerów, dzięki rozwiązaniu Altéa firmy Amadeus

Pakiet rozwiązań firmy Amadeus usprawni sprzedaż, rezerwację i zarządzanie globalnymi zasobami linii lotniczych

 

Warszawa, 9 czerwca 2008r.: Amadeus, dostawca technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej poinformował, iż Singapore Airlines, najczęściej nagradzany przewoźnik lotniczy świata, zrewolucjonizuje sposób obsługi swoich pasażerów. Zmiany nastąpią, dzięki wprowadzeniu platformy nowej generacji, służącej do zarządzania zamówieniami Klientów linii lotniczych Singapore.

 

Rozwiązanie firmy Amadeus, tzw. Altéa Customer Management Solution (CMS) zastąpi istniejące systemy obsługi pasażerów w Singapore Airlines. Platforma CMS usprawni proces sprzedaży, rezerwacji oraz zapewni globalne zarządzanie zasobami i operacjami lotniczymi.

 

Istotnym czynnikiem wyboru przez Singapore Airlines rozwiązania Altéa CMS jest duże doświadczenie firmy Amadeus w dziedzinie migracji aplikacji i platform do nowych rozwiązań. Co więcej, cały proces będzie miał miejsce  w warunkach codziennego funkcjonowania przewoźnika, bez spadku jakości obsługi Klientów.

 

Wiceprezes Singapore Airlines ds. Marketingu i Regionów, Huang Cheng Eng, powiedział: „Najważniejszym celem Singapore Airlines jest satysfakcja obsługiwanych Klientów. Jesteśmy przekonani, że system Altéa CMS, będący sprawdzoną infrastrukturą, pomoże nam utrzymać i umocnić pozycję lidera branży w tej kategorii.”


David V. Jones, wiceprezes działu Commercial w firmie Amadeus, oznajmił, że – „Decyzja Singapore Airlines dotycząca wyboru systemu Altéa CMS, to kolejny krok potwierdzający słuszność przyjętych rozwiązań w tej platformie. Altéa CMS jest sprawdzony i stworzony z myślą o Klientach, odznaczając się przy tym niezrównaną funkcjonalnością. Pozwala liniom lotniczym skonfigurować system w sposób zapewniający zróżnicowane usługi. Wybór systemu Altéa przez Singapore Airlines jest potwierdzeniem naszych możliwości w zakresie dostarczania najlepszych w swojej klasie rozwiązań informatycznych.”

 

Z Amadeus Altéa CMS obecnie korzystają 63 towarzystwa lotnicze, w tym członkowie trzech globalnych sojuszy, Star Alliance, Oneworld i Skyteam. Moduł rezerwacyjny Amadeus Altéa CMS, wykorzystywany jest ponadto przez 150 linii lotniczych, jako wewnętrzna platforma sprzedaży.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *