Nowa inicjatywa SPG Flights – latanie bez ograniczen za punkty zebrane w hotelach

PROGRAM STARWOOD PREFERRED GUEST® WPROWADZA NOWĄ INICJATYWĘ DO SWOJEGO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Jedyny w swoim rodzaju program SPG FLIGHTS umożliwia swoim członkom rezerwację biletów za punkty Starpoints®, w setkach linii lotniczych, bez ograniczeń zwiazanych z blokowaniem miejsc przez przewoźników

Warszawa – 3 września, 2008 r. – Po raz pierwszy w historii hotelarstwa Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (NYSE:HOT) w ramach swojego wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest®, wprowadza przełomową politykę zniesienia ograniczeń zwiazanych
z blokowaniem miejsc wprowadzając inicjatywę SPG Flights. Nowy program SPG Flights pozwala swoim członkom na rezerwowację biletów lotniczych za punkty zebrane w programie lojalnościowym u setek przewoźników w każdym momencie, bez konieczności oczekiwania na tzw. odblokowanie lotu dla klientów korzystających z biletów – nagród. Członkowie programu mogą po prostu zalogować się na stronie WWW.SPG.COM/FLIGHTS, wyszukać preferowany lot, klasę usług i zamienić Starpoints na lot. Co więcej członkowie programu mogą zbierać dodatkowe mile rezerwując przelot przez stronę SPG Flights.  

 

Wprowadzenie programu SPG Flights zbiega się z czasem, kiedy to zarezerwowanie miejsca w samolocie
w zamian za zebrane punkty lojalnościowe jest nielada wyzwaniem. W związku z tym, że linie lotnicze wprowadzają kolejne restrykcje dotyczące wykorzystania biletów – nagród, a koncepcja „darmowego” biletu staje się prawie niemożliwa, program SPG Flights daje swoim członkom możliwość nieograniczonego dostępu do rezerwacji lotów wykorzystując zebrane punkty. W przeciwieństwie do programów lojalnościowych oferowanych przez linie lotnicze loty w ramach SPG Flights nie wymagają żadnych dodatkowych opłat lotniskowych. Bielty są w całości finansowane przez zgromadzone punkty.

 

„Program Starwood Preferred Guest był przełomowym rozwiązaniem już 9 lat temu, gdy znieśliśmy ograniczenia dotyczące blokowania dostępnych miejsc hotelowych dla członków programów lojalnościowych. Dzięki temu nasi członkowie mogli wymieniać zebrane punkty na pokój hotelowy kiedy tylko Starwood posiadał wolne pokoje. Znieśliśmy wtedy wszystkie blokady i ograniczenia dotyczące liczby pokoi przeznaczonych na nagrody w programie lojalnościowym. SPG był pierwszym programem, który zagwarantował taki benefit” - powiedział Mark Vondrasek, Wiceprezes ds. Utrzymania Klientów w Starwood Hotels & Resorts. „Teraz stworzyliśmy SPG Flights jako naturalną kontynuację programu SPG. Dodatkowo, poza darmowymi pobytami w hotelach, nasi członkowie będą mieli dostęp do elastycznych podróży lotniczych do jakich przyzwyczaili się korzystając z usług hotelowych w ramach programu SPG”. 

 

Program Starwood Preferred Guest został wprowadzony w 1999 r. jako pierwszy program lojalnościowy
w branży hotelarskiej, gwarantujący brak ograniczeń co do liczby pokoi dla członków wykorzystujących swoje punkty, umożliwiając w ten sposób milionom osób dostęp do wielu luksusowych hoteli w takiej liczbie krajów, jakiej nie oferuje żadna inna konkurencyjna sieć hotelowa. Zaprojektowany jako prosty, bardzo elastyczny
i wyjątkowo atrakcyjny program, SPG zdobył członków i wygenerował lojalność klientów poprzez swoje nagrody i rozległe możliwości wykorzystania zebranych punktów. SPG jest zwycięzcą w konkursie  Freddie Awards, który jest odpowiednikiem Oskarów dla programów lojalnościowych.

 

Gromadzenie punktów Starpoints nigdy nie było takie proste. Członkowie Starwood Preferred Guest otrzymują dwa punkty za każdego dolara amerykańskiego wydanego w jednym z 890 hoteli Starwood, które uczestniczą w programie. Dodatkowo, można zdobyć do 20 000 punktów w roku kalendarzowym poprzez zalogowanie się na stronie www.spg.com, ponadto dla aktywnych członków nie ma daty wygaśnięcia punktów. 

 

Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą około 900 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 155 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą hoteli: St. Regis®, The Luxury Collection®, Sheraton®, Westin®, Four Points® by Sheraton, W®, Le Méridien i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM i ElementSM Hotels. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com/pressclub.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *