Makro Cash & Carry Polska otwiera pierwsze w Polsce Makro Centrum Rozwoju Firm. Zlokalizowane w nowoczesnym, przestronnym budynku w Warszawie przy hali Makro w Al. Jerozolimskich 184 oferuje niepowtarzalny w skali kraju zakres doradztwa dla firm działających w handlu detalicznym i sektorze usług gastronomiczno-hotelarskich.
Obiekt będzie pełnił zarówno funkcje szkoleniowe, jak i wystawiennicze, będzie także platformą wymiany informacji biznesowych i gospodarczych poprzez liczne konferencje, panele dyskusyjne i inne inicjatywy branżowe. Wnętrze Centrum kryje w sobie trzy wyspecjalizowane, nowocześnie urządzone działy: nowe Centrum HoReCa, Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego oraz Świat Prezentów. Warszawski obiekt jest pierwszą tego rodzaju inwestycją w Polsce.
Patronaty nad programem szkoleniowym dla niezależnych detalistów i przedsiębiorców z branży HoReCa objęli Minister Gospodarki, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Przewodnicząca Rady M.St. Warszawy.
Makro Centrum Rozwoju Firm wpisuje się w przyjętą strategię
firmy, zgodnie z którą Makro Cash &
Carry to nie tylko samoobsługowe centra sprzedaży hurtowej, zaopatrujące
przedstawicieli wielu branż. Jako partner w biznesie oferuje także
profesjonalne rozwiązania w ramach wszechstronnych programów doradztwa dla klientów
z branży handlu detalicznego oraz usług gastronomiczno-hotelarskich. – Centrum
jest kolejną inicjatywą naszej firmy zgodną ze strategią polegającą na
dostarczaniu klientom bogatej oferty usług i partnerstwa
w biznesie - mówi Uwe Hölzer, prezes Makro Cash & Carry Polska. - Od
dzisiaj nasi klienci nie tylko będą mogli korzystać z oferty działających
dotychczas programów, ale także uczestniczyć w wielu nowych, pożytecznych
szkoleniach, warsztatach i prezentacjach z udziałem ekspertów z branży.
Szczegóły oferty Makro Centrum Rozwoju Firm
Makro Centrum Rozwoju Firm składa się z trzech działów: Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego, Centrum HoReCa oraz Świata Prezentów.
Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego to oferta dla
klientów z branży handlu detalicznego. Wyposażone jest w sklep testowy „Sklep Jana
Kowalskiego” o powierzchni wystawienniczej
Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego to miejsce, w
którym można dowiedzieć się, jak idealnie zaplanować układ i wygląd sklepu. Program
oparty na koncepcji „Sklepu Jana Kowalskiego” został opracowany przez ekspertów Makro. Około
800 klientów wdrożyło już zmiany w swoich sklepach. Obecnie notują oni wzrost swoich
obrotów nawet powyżej
50 proc.
Centrum oferuje także szereg szkoleń i warsztatów organizowanych przy współudziale producentów oraz dostawców produktów i urządzeń.
Oferta Centrum HoReCa skierowana jest do osób prowadzących działalność w branży hotelarsko-gastronomicznej. Centrum HoReCa to wzorcowa kuchnia, praktyczne szkolenia dla barmanów i baristów, a także piwniczka win, w której organizowane będą degustacje. Kulinarni eksperci, szefowie kuchni, doradcy, producenci i dostawcy będą prezentować różnorodne zastosowania sprzętu i produktów dostępnych w halach Makro.
W ramach Makro Centrum Rozwoju Firm otwarty został najnowszy salon ekspozycyjny Świata Prezentów. Tu także będą funkcjonować biura, które koordynują prace całego działu. Oferta Świata Prezentów to propozycja dla firm polegająca na projektowaniu i dostawie oryginalnych zestawów prezentów na każdą okazję. Dział oferuje szeroki wybór 1500 produktów.
Centrum udostępnia także trzy nowocześnie wyposażone sale konferencyjne, które można łączyć w jedną dużą salę na 150 osób.
Makro Centrum Rozwoju Firm będzie czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 – 18.00. Jego oferta skierowana jest do wszystkich
zainteresowanych klientów Makro
Cash & Carry Polska. Więcej informacji na www.makrocentrum.pl i www.makro.pl.
Komentarze