Lavazza przedłuża współpracę z turniejem Roland-Garros do 2025 roku i świętuje 40 lat funkcjonowania na rynku francuskim

Lavazza, wiodąca światowa firma rynku kawowego oraz oficjalny partner French Open przedłużyła współpracę z francuskim turniejem Roland-Garros do roku 2025, tym samym potwierdzając swoje zaangażowanie w świat sportu.

Francja jest dla Lavazzy niezwykle ważnym rynkiem. To właśnie tutaj, 40 lat temu, powstał pierwszy zagraniczny oddział firmy, co stanowiło poważny krok w rozwoju na skalę międzynarodową. Do dziś Lavazza prowadzi działalność we wszystkich segmentach biznesowych, operując na 140 rynkach światowych, posiada 9 zakładów produkcyjnych w 6 krajach i zatrudnia ponad 4000 osób. Partnerstwo z Roland-Garros jest wyrazem wspólnych wartości związanych zarówno ze światem sportu, jak i z równowagą ekonomiczną, społeczną i środowiskową, Jednocześnie podkreśla znaczenie wydarzenia wśród czterech turniejów Wielkiego Szlema, których Lavazza jest partnerem.

W tym roku Lavazza powróciła w wielkim stylu z 70 punktami sprzedaży, 300 ekspresami do kawy
i 20 wykwalifikowanymi baristami. Dodatkowo, w dwóch paryskich kącikach kibica – w Drogerii Publicis na Polach Elizejskich oraz w kiosku Roland-Garros w Operze Paryskiej – sprzedawane były różne produkty Lavazza stworzone specjalnie na turniej.

Lavazza, Roland-Garros oraz świat tenisa – wspólnota wartości

Lavazza i świat tenisa łączy zamiłowanie do doskonałości, a także kultura, której przyświeca autentyczność
i odpowiedzialność. Te wewnętrzne wartości, które łączą obie marki, sprawiły, że od 2011 roku Lavazza została wybrana, jako oficjalny dostawca kawy na imprezy Wielkiego Szlema, będąc obecną nie tylko w Paryżu, ale także na Wimbledonie i US Open. Aby jeszcze bardziej zwiększyć swoje zaangażowanie, Lavazza dołączyła do grona ambasadorów marki włoskiego zawodnika – Jannika Sinnera, który zajmuje 12 miejsce w światowym rankingu.

Od roku 2020 Lavazza jest również Platynowym Partnerem Nitto ATP Finals 2021-2025, odbywających się
w Turynie. To ważna współpraca, która odzwierciedla silną więź łączącą firmę z rodzinnym miastem. Historia sięga jeszcze czasów założenia Lavazzy w 1895 roku i narodzin pierwszej włoskiej kawy espresso!

„Nasze zaangażowanie w świat sportu jest strategiczną szansą rozwoju dla Grupy Lavazza" – komentuje Giuseppe Lavazza, wiceprezes Grupy. „Partnerstwo z Roland Garros jest zgodne z naszą strategią internacjonalizacji, a także umacnia naszą obecność na jednym z naszych najważniejszych rynków, oferując wszystkim entuzjastom tenisa autentyczne doświadczenie włoskiej kawy we wszystkich jej formach.”


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *