Vinexpo 2009 – dobre perspektywy

W perspektywie swej 15. edycji Międzynarodowe Targi Win i Alkoholi Mocnych Vinexpo 2009 zapowiadają się optymistycznie. Pomimo kryzysu, który niepokoi i przetacza się przez rynki światowe, organizatorzy Vinexpo 2009 mają powody do optymizmu.

 

Satysfakcjonująca ilość wystawców

Na 7 miesięcy przed otwarciem imprezy Vinexpo osiągnęło już swoje cele w aspekcie obecności wystawców – powierzchnia wynajętych stoisk przekroczyła 40 000 m². W gronie zarejestrowanych już wystawców odnotować można znane międzynarodowe firmy :  Constellation, Concha y Toro, Taittinger, Baron Philippe de Rothschild, Roederer,... Obok tych znanych grup zauważyć można wielu wystawców z kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

Należy wspomnieć także o zarejestrowanych pawilonach narodowych krajów zaliczanych do światowych potentatów tego sektora : Niemcy, USA, Portugalia, Włochy i Hiszpania.

Całkowita powierzchnia Targów powinna wynieść 90 000 m² - w tym hale ekspozycyjne, ogródki, Klub Jeziora, restauracje oraz sale konferencyjne i degustacyjne.

 

Jezioro, łączy architektonicznie tereny targowe i tworzy niepowtarzalny klimat

Zbiornik wodny stanowi ważny element architektoniczny terenów targowych w Bordeaux i decyduje o jego wyjątkowości.

 

Koncepcja Klubu Jeziora wylansowana po raz pierwszy podczas ostatniej edycji targów Vinexpo / Club du Lac / spotkała się z b. dobrym przyjęciem  ze strony jego członków. W roku 2009 Klub ten stanie się ponownie uprzywilejownym miejscem spotkań.

 

Przestrzeń tematyczna « Marketers by Vinexpo » - również wylansowana podczas ostatniej sesji Targów – poświęcona wysposażeniu i rozwiązaniom dla punktów sprzedaży wina i alkoholi mocnych, ponownie zlokalizowana zostanie w Pałacu Kongresowym Bordeaux . Tym razem zajmie większą powierzchnię niż w roku ubiegłym.

Niezwykłą popularność zyskała podczas ubiegłorocznej edycji Targów  pływająca kładka  / la passerelle flottante / - skorzystało z niej tysiące odwiedzających. W roku przyszłym organizatorzy zaproponują więc podobną atrakcję.

 

Szeroki program kampanii promocyjnych Targów

W roku 2007 Vinexpo odwiedziło 50 433 gości ze 154 krajów świata.  Byli to przede wszystkim importerzy, hurtownicy, przedstawiciele handlowi, specjaliści z branży nowoczesnej dystrybucji i sklepów specjalistycznych, cavistes, hotelarze, restauratorzy, reprezentanci sektora Duty Free.

W celu dotarcia do potencjalnego wizytoratu, Vinexpo przygotowuje szeroką kampanię promocyjną ; w jej ramach organizatorzy zapowiadają 19 konferencji prasowych w różnych krajach, wysyłkę tysięcy zaproszeń oraz znaczącą obecność w mediach specjalistycznych w formie reklamy.

 

Vinexpo dostarcza informacji o światowych rynkach i ich perspektywach

Od 12 lat Vinexpo zleca przygotowanie analizy koniunktury sektora win i alkoholi mocnych na światowych rynkach. Opracowanie to przygotowuje brytyjska grupa IWSR ; analiza dotyczyć będzie kształtowania się produkcji w 28 krajach oraz  opisze trendy konsumenckie w 114 wybranych krajachs. Analiza ta jest oczekiwana z dużym zainteresowaniem, zwłaszcza w obecnym okresie destabilizacji na rynkach światowych. Jej wyniki zostaną ogłoszone w Paryżu, w Londynie, ale także w Nowym Jorku, Montrealu, Toronto, Seulu, Tokio, Singapurze, Pekinie, Szanghaju, Hong-Kongu, Brukseli, Moskwie, Wisbaden, Amsterdamie i w Mediolanie.

 

Szczegółowe informacje na stronach internetowych Targów  : www.vinexpo.com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *