Kyriad i Tulip Inn pojawią się we Wrocławiu   INWESTYCJE

Sieć Louvre Hotels Group podpisała umowę z lubelską Grupą Żagiel i spółką CRH Patio na wprowadzenie pod swoje marki dwóch hoteli w centrum Wrocławia – Duet pod Kyriad i Patio pod Tulip Inn. Będą to pierwsze hotele pod tymi markami w Polsce wraz z uruchamianym latem Kyriadem Wojcieszyce u podnóża Karkonoszy.

Hotel Duet, wkrótce Kyriad Duet

Kyriad Duet to 40-pokojowy hotel przy ul. św. Mikołaja na Starym Mieście. Z kolei liczący 50 pokoi Tulip Inn Patio znajduje się przy ul. Kiełbaśniczej w sąsiedztwie Rynku. Obydwa hotele działają rynku od blisko 20 lat.

Hotel Patio, wkrótce Tulip Inn Patio

– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie jej pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi ważny moment w rozwoju branży hotelarskiej Grupy Żagiel – mówi Agnieszka Nowicka, prezes zarządu spółki Patio. – Dla naszych hoteli, które wkrótce rozpoczną działalność pod markami Kyriad i Tulip Inn, to nowy etap rozwoju oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Czeka nas sporo zmian i bardzo dużo pracy, ale jesteśmy na to gotowi. Mamy ambitne cele i duże nadzieje związane z nowym wizerunkiem naszych hoteli i powrotem gości zniechęconych chwilowo pandemią i niepewnością związaną z dramatem rozgrywającym się za polską wschodnią granicą.

We Wrocławiu działają już hotele Campanile Centrum i Campanile Stare Miasto oraz Premiere Classe Centrum, a łącznie pod markami Louvre Hotels Group w Polsce 16 hoteli z ponad 2,9 tys. pokoi. Latem otwarty ma też zostać 115-pokojowy hotel Kydriad Wojcieszyce u stóp Karkonoszy, nieopodal uzdrowiska w Cieplicach-Śląskich Zdroju, w byłym hotelu Jan, o czym więcej pisaliśmy w styczniowym wydaniu „Hotelarza”, a o wnętrzach TU. Sieć podpisała umowę franczyzową z inwestorem – spółką Rodzinne Resorty i spółką WIK Capital.

– Louvre Hotels Group jest głównym graczem w światowej branży hotelarskiej. Jednak siła marki to nie tylko liczba obiektów w portfolio. To przemyślana strategia oparta na wartościach, które kreują międzynarodowe trendy w hotelarstwie. Uruchamiając wraz z inwestorem, firmą Rodzinne Resorty, hotel Kyriad Wojcieszyce, wdrażamy na rodzimym rynku wyjątkową filozofię marki, którą już wkrótce będą mogli poznać pierwsi goście hotelowi. Jesteśmy pewni, że ich spotkanie ze szczególną jakością zawartą w DNA Louvre Hotels Group stanowić będzie wyjątkowe, inspirujące doświadczenie. Cieszymy się, że możemy być jego częścią – mówi Krzysztof Wiśniewski, członek zarządu Rodzinnych Resortów.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *